De gene die vanmorgen zij dat de stem van Laurens op Jan Smit leek mag ik niet meer jeetje, ik moet daar nu echt steeds aan denken
felintje schreef:ja nogal, praten heel de tijd over tootIk vind het irrirant. Ze moeten verslag van de wedstrijd doen.
Kan iemand me wat uitleggen, rijden ze allemaal dezelfde proef of is het een vast aantal oefeningen in eigen volgorde?
bruceandnoon schreef:dit is toch dat paard wat na de WEG met Hester mee terug naar huis gaat?Jaa ! Op pensioen
Thomas schreef:Wat moest Charlot nou rijden ??Een B proef Edit: Oh je bedoelt punten Ik geloof iets van 82%
denice schreef:Kan iemand me wat uitleggen, rijden ze allemaal dezelfde proef of is het een vast aantal oefeningen in eigen volgorde? Allemaal dezelfde proef En deze gaat idd met Hester mee naar huis.
denice schreef:Kan iemand me wat uitleggen, rijden ze allemaal dezelfde proef of is het een vast aantal oefeningen in eigen volgorde? het is een vaste proef. pas in de kur rijden ze een aantal verplichte oefeningen in eigen volgorde zeg maar