pmarena schreef:Maar hoe weet je dat dan Hybrid...?
Omdat 300 euro het adoptie bedrag is. dus als er al iets aan uitgegeven is zal ze zich aan het bare minimum hebben gehouden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dikani schreef:DeVries80 schreef:De vriendschap hoef je niet te verbreken want ik ken jou niet en wil je ook niet kennen. De paardenwereld is heel groot en ik heb de informatie via via ontvangen.
Ik vind dat je niet dat met opgeheven hoofd en met gebruik van hersenen voor Umante vecht...wel met je hart, dat wel maar daar heeft het paard niets aan. Jij word volgens mij respectloos behandelt daar en laat gewoon over je heen lopen. Als je Umante wil redden dan moet je haar daar weg halen.
Overigens delen meer mensen deze mening. Je bent boos op de stichting maar ondertussen loop je er nog wel rond en steun je ze nog steeds. Lijkt wel alsof je geen lef hebt.
Bij deze scheiden onze wegen en zal ik zeker jouw naam en Umante niet meer gebruiken, wat een onzinnige heisa veroorzaakt dit!
Succes met Umante en ik hoop echt dat het goed met haar komt. Ik gun elk paard een fijn leven
Met vriendelijke groet,
Chantal De Vries
Er zitten hier in dit topic echt zulke aardige mensen met respect voor elkaar.
Wat jammer toch dat ze niet met open vizier durven op te treden, had ze zo graag in het echt eens ontmoet.![]()
![]()
En het grappige is dan ook nog dat ze me dus niet kent, maar dat ze wel weet te vertellen dat ik boos ben enz enz.
En het meest hilarische is dan nog wel dat deze mevrouw De Vries zegt dat ze me niet wilt leren kennen, maar gisteravond kreeg ik via facebook wel een vriendenverzoek van haar. Met overigens een heel toevallig net nieuw aangemaakt facebookprofiel.Echt serieus Mister Bean is er niets bij.
Bekapping schreef:Er worden ook paarden geadopteerd,helaas willen de meeste mensen een rijpaard en geen weidepaard
Bekapping schreef:Er worden ook paarden geadopteerd,helaas willen de meeste mensen een rijpaard en geen weidepaard