ayo schreef:Iemand zei net dat Patrick niet op Scandic was, maar dit is toch gewoon de enige echte?Jep, volgens mij moet je met een kampioenschap zelfs op het paard waarmee je hebt gestart bij de uitreiking verschijnen.
nu heb ik wel genoeg chique draf gezien, even een goede ereronde, net zoals bij de basisspringruiters Zo hard mogelijk! Ze hebben alle ruimte
haleyjames schreef:whaaaa kan iemand de link gevenvan stream?http://nos.nl/sport/livestream/stream/166/
Kimble schreef:ayo schreef:Iemand zei net dat Patrick niet op Scandic was, maar dit is toch gewoon de enige echte?Jep, volgens mij moet je met een kampioenschap zelfs op het paard waarmee je hebt gestart bij de uitreiking verschijnen.Nee hoor hoeft niet. Laura zat ook niet op Mistral.
Nikka schreef:ElineS schreef:Heb je dan een mail? Ik kan niets vinden op de site.Onderaan de streaming site staat rechts onderin opmerkingen over nos.nl, dan kan je mailen.Gevonden, bedankt!
Ik heb Adelinde nog nooit zo'n lange ere ronde zien rijden.Meestal schijt ze na 10 seconden al in der broek als ie gek word!
secricible schreef:nu heb ik wel genoeg chique draf gezien, even een goede ereronde, net zoals bij de basisspringruiters Zo hard mogelijk! Ze hebben alle ruimte Ik dacht precies hetzelfde. Soms vraag ik het me wel eens af of ze dat wel eens doen. Gewoon keihard voluit gaan.
Cayenne schreef:Nee hoor hoeft niet. Laura zat ook niet op Mistral.Ja, maar die heeft geen podiumplaats.
Ik heb m dichtgeklikt.Aangezien hier mensen waren die de muziek herkende in de kur!Vanavond 8 uur, rtl 4THE HOLIDAY jude law nomnomnomeen zondag zoals een zondah hoort te zijn