Haha yeah Helaas een béétje te laat... Ik heb alle hoop opgegeven, hoewel ik nog steeds erg benieuwd ben naar de uitslag. Ik gok dat WW gewonnen heeft.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 04-01-10 20:27
Ah...nouja ik jhad WendyBZ op 2.
Dit gaat echt zo de verkeerde kant op....
Nikki, ik feliciteer je vast. Of PVD moet iedereen verassen....
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 04-01-10 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Chann
Geplaatst: 04-01-10 20:28
Nymph: zie vorige pagina, nog veel meer bovenaan
Chann schreef:
... Ben jij dan 2? Ik dacht toch echt dat je degene was met het gele truitje, wie is dat dan?
Maar ook dat jij bijvoorbeeld Mas op dat nummer had gezet aangezien jij haar hint (iets kerstigs) ook opvatte als het witte bond onderaan d'r rode truitje. Volgens mij is dat later in het bewerkingsprogramma er pas bijgemaakt, en hadden ze eerst gewoon een rood truitje toch?
WW idd, de gegokte mensen heb ik vast allemaal fout.
GAa je vandaag al naart verzorgingstehuis dan nymphadora? het kwam namenlijk op 4 januari!! en vandaag is het 4 januarie dus.. tword nog wel vandaag aslt goed is!!
Neej
Chann, die hints hebben we pas verzonnen toen de definitieve bewerking klaar was
Kikkie_
Geplaatst: 04-01-10 20:35
trekpaardluf schreef:
haha tword dus nog heeeel spannend waar blijft die uitslag toch :S
hmm heel spannend zou ik niet zeggen, er zijn er nu al met 13 goed, dat red ik never nooit niet
Meisje201
Geplaatst: 04-01-10 20:36
trekpaardluf schreef:
GAa je vandaag al naart verzorgingstehuis dan nymphadora? het kwam namenlijk op 4 januari!! en vandaag is het 4 januarie dus.. tword nog wel vandaag aslt goed is!!
Ik had geen plannen vandaag. Maar als we op UWtje moeten wachten kan het nog wel even duren blijkt dus nu