Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dikani schreef:@romyloverrr Ookal is het maar een voornaam, toch stel ik dat niet op prijs. De mensen die bekend zijn met de stichting weten wie ik ben en dat ik de afgelopen 2 1/2 jaar voor U'mante heb gezorgd. Ik begrijp dat er hier een heleboel mensen zitten die een geschiedenis met de stichting hebben (een geschiedenis die van veel van deze mensen ook bij mij bekend is en waarvan niet iedereen de gehele waarheid schrijft overigens) en deze mensen kiezen er bewust voor om hun gal op deze wijze te spuwen in de hoop daarmee de stichting paardenopvang Amsterdam ten val te kunnen brengen. Die mensen moeten zelf weten op welke wijze zij hun oorlog voeren, maar ik wil wel graag dat ze mij en U'mante hier buiten laten. Vandaar dan ook mijn verzoek. Ik heb reeds via een privébericht contact gehad met DeVries80, die overigens een zeer onaardige en onbegripvolle reactie gaf (zie hierboven). Jammergenoeg wilde DeVries80 ook in een privébericht zichzelf niet bekend maken, terwijl die persoon zijn of haar informatie nota bene van mijn facebookprofiel heeft gehaald en zich dus onder mijn facebookvrienden bevindt (aangezien mijn facebook voor buitenstaanders niet te lezen is).
En nee ik vind het inderdaad niet erg dat mensen nu weten dat ik Barbara ben. Waarom zou ik? Ik durf te minste uit te komen voor mijn ware identiteit, waar veel mensen hier nog onder één of meerdere schuilnamen opereren.
Moet trouwens wel bekennen dat ik niet eens meer wist dat ik een bokt profiel had..haha toen ik een profel wilde aanmaken kwam ik erachter dat ik dat jaren geleden al eens had gedaan. Zo zie je maar waar dingen goed voor zijn