CRos95 schreef:Trekpaardluf = naam?Myrthe_Yolto = Myrthe??Datjaa = naam? Sodelutuut = naam?EngeltjeS = Devica CRos95 = Clairequoten, aanvullen en verbeteren
CRos95 schreef:Trekpaardluf = naam?Myrthe_Yolto = Myrthe??Datjaa = Doriet Sodelutuut = naam?EngeltjeS = Devica (toch? )CRos95 = Clairequoten, aanvullen en verbeteren
CRos95 schreef:Trekpaardluf = MargreetMyrthe_Yolto = Myrthe??Datjaa = naam? Sodelutuut = Carmen weet ik EngeltjeS = Devica (toch? )CRos95 = Clairequoten, aanvullen en verbeteren ik kan mezelf teminste wel terug vinden das dan wel weer fijn
EngeltjeS schreef:CRos95 schreef:Trekpaardluf = MargreetMyrthe_Yolto = Myrthe??Datjaa = naam? Sodelutuut = CarmenEngeltjeS = Devica CRos95 = Clairequoten, aanvullen en verbeteren
Datjaa schreef:EngeltjeS; jij woont vlakbij mij! Hoe ruim moet ik het begrip Omg. Leeuwarden nemen? straal van 100 km
Sodeletuut schreef:Trekpaardluf = MargreetMyrthe_Yolto = Myrthe??Datjaa = Doriet Sodelutuut = CarmenEngeltjeS = Devica CRos95 = Clairequoten, aanvullen en verbeteren Hé mensjes, jullie hadden de verkeerde gequote, ik hoorde er niet meer bij
Sodeletuut schreef:Wauwie al 4 noordelingen met dezelfde ava Ik zei toch dat ik, ik en niet tevergeten ik mee doen met deze actie
Sodeletuut schreef:Haha Margreet, ik had jou in het lijstje gezet en jij mij Carm hahaha jaaa dat zag ik ook niet
trekpaardluf schreef:wcht eem Doriet, Carmen en engeltjes en ik wonen allemaal in het noorden Meeetennn!
trekpaardluf schreef:wcht eem Doriet, Carmen en engeltjes en ik wonen allemaal in het noorden hoe hoog is bij jou het noorden?
EngeltjeS schreef:trekpaardluf schreef:wcht eem Doriet, Carmen en engeltjes en ik wonen allemaal in het noorden hoe hoog is bij jou het noorden? Provincie groningen ik ga ook in Groningen naar school
Datjaa schreef:trekpaardluf schreef:wcht eem Doriet, Carmen en engeltjes en ik wonen allemaal in het noorden Meeetennn! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Moeten jullie wel allemaal roze kleren aandoen.
EngeltjeS schreef:Datjaa schreef:EngeltjeS; jij woont vlakbij mij! Hoe ruim moet ik het begrip Omg. Leeuwarden nemen? straal van 100 km Dan woon je vást 80 km verderop
Sodeletuut schreef:Datjaa schreef:Meeetennn! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Moeten jullie wel allemaal roze kleren aandoen. anders heb ik ook niet