Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bekapping schreef:Dit heeft niets meer te maken met dierenwelzijn,alleen met wraak omdat sommige mensen een paard niet geadopteerd krijgen.
Bekapping schreef:Jazeker doen ze goed werk,en het zou fijn zijn als men eens langer nadenkt waarom er sommige mensen zo graag willen dat deze opvang zou moeten stoppen.
Héél jammer dat jullie niet genoeg achtergrond informatie hebben
Hybrid schreef:KimD schreef:
Ik vraag me af of dit überhaupt mag. Volgens mij mag jij Bokt niet zomaar vernoemen.
Want?
Hybrid schreef:KimD schreef:Omdat je daar eerst toestemming voor moet hebben, je mag ook niet zomaar het logo van Bokt drukken, dus een vernoeming in een petitie. Zeker niet zo een petitie als deze, ik denk niet dat Bart dat kan appreciëren.
Bart?
edit: De naam is intussen gewijzigd.
Hybrid schreef:KimD schreef:De eigenaar van Bokt.nl.Een groot bokkend paarden forum kan ook niet, je kunt op geen enkele manier relateren richting Bokt. Je zult je stukje moeten schrijven zonder dat er ook maar iets hint naar Bokt.
Dat lijkt me een beetje vergezocht.
Bekapping schreef:Jazeker doen ze goed werk,en het zou fijn zijn als men eens langer nadenkt waarom er sommige mensen zo graag willen dat deze opvang zou moeten stoppen.
Héél jammer dat jullie niet genoeg achtergrond informatie hebben
DeVries80 schreef:xPenny schreef:Makkelijk praten hebben ze daar!
Van het donatie geld paarden kopen, geld vragen voor het leasen en dan ook nog de lease persoon de DA kosten betalen? Of hoe moet ik mij dit voorstellen?
In sommige gevallen betalen de leasers ook DA kosten. Sowieso de hoefsmid moet je als leaser betalen. En als er iets met het paard is, zoals nu met Umante (zie facebook van Stichting) en de Stichting heeft er het geld niet voor dan laten ze het over aan de leaser ( Barbera in dit geval)