Littera schreef:Wuis schreef:Kan iemand heel snel een korte update geven van hoe en wat? Hoeveel ruiters doen mee aan deze barrage? Ik kijk normaal alleen dressuur. Twee: strijd om zilver of brons.En goud? Is voor?
MightyJoe schreef:Okey ik moest even weg wat heb ik gemist??! Moet gerco nou in de barrage ? Tegen?O'Connor.
Spannend!!!! Wordt heel de tijd SUPER op de hoogte per whatsapp door bokker Shona, helemaal top!!Nu de barrage nog. Edit, ohnee Gerco is al 3x geweest...
Ze zijn aan het ombouwen! Zoo paard van gerco ziet er vermoeid uit. Komt haast niet meer vooruit in de inrijbak
amykimmie schreef:Ja, laten we gaan voorspellen Ik gok op gerco met zilver Haha, dat heb ik vanochtend geschreven, ik zou zeggen maak het waar gerco!!!!
schijt nos stream die het laat afweten Heel zuur voor skelton idd maar hopelijk mooi zilver voor Gerco, dat zou echt fantastisch zijn! (en ook heel toepasselijk... London in Londen )
JoyCiej007 schreef:hopelijk geen hartpatienten hier op bokt........ want dit is echt niet gezond (nee niet eens grappig bedoeld)hier serieus 1 met een hartafwijking..dus mijn man is al frietjes gaan halen om me rustig te houden hahaha
Cynn_x schreef:SteffiiY schreef:stomme nos weer Komt echt wel weer hoor..En ze hebben de hele dag springen uitgezonden. Vind juist dat ze wel een compliment verdiend hebben.Inderdaaad!
Kirsten_S schreef:Ze zijn aan het ombouwen! Zoo paard van gerco ziet er vermoeid uit. Komt haast niet meer vooruit in de inrijbak
Al wat oefeningen voor zo:Adem in, adem uit.Adem in, adem uit.Adem in, adem uit.Adem in, adem uit.Adem in, adem uit.Adem in, adem uit.