Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:Lolacabana schreef:Totilas is echt een van de mooiste paarden die ik heb gezien.
Vond het wel stom van Anky dat ze de schuld aan haar paard gaf!
Hoezo de schuld aan haar paard?
Yolien schreef:Daarom stelde ik deze vraag Feelsoproud.
Ik groom al 10 jaar internationaal in de eventing maar daar is de keuring het eerste contactmoment tussen de dressuurjury en ruiter en paard, vandaar dat daarom de ruiter altijd (in zijn beste pak) zelf het paard voorbrengt.
Daarom ben ik omgekeerd verbaast haha
Lolacabana schreef:[citaat]Anky van Grunsven relativeerde direct na afloop van haar rit de tegenvallende score van 73.957%. "De wijze van lopen was goed en we moeten eerlijk zijn dat we veel goede dingen hebben laten zien. De foutjes die we maakten komen ook voort uit het overijverig willen zijn van Salinero. Jammer was daarbij dat het vandaag winderig en koud is, in plaats van een dikke dertig graden. Uit ervaring weet ik dat Salinero eerst moet acclimatiseren aan de omstandigheden die er zijn en dat hij in de wedstrijd moet groeien. Dat was in het verleden zo en waarom zou dat nu anders zijn?", vroeg zij zich af. [/citaat]
Dat komt zo op mij over
CharleyT schreef:Yolien schreef:Daarom stelde ik deze vraag Feelsoproud.
Ik groom al 10 jaar internationaal in de eventing maar daar is de keuring het eerste contactmoment tussen de dressuurjury en ruiter en paard, vandaar dat daarom de ruiter altijd (in zijn beste pak) zelf het paard voorbrengt.
Daarom ben ik omgekeerd verbaast haha
Als je oprecht verbaasd was, waarom dan dat suggestieve: omdat het Anky is......enz.?? Krijg je teveel tegengas van nuchtere dressuurliefhebbers??
Lolacabana schreef:Totilas is echt een van de mooiste paarden die ik heb gezien.
Vond het wel stom van Anky dat ze de schuld aan haar paard gaf!