Beau_Myrthe schreef:Waar blijven de punten? Zoo laag in punten dit wel 81 waard!1 hapering en 5,2 charlotte kreeg dan 8 met hapering, snappen jullie dit?!
gabixcoen schreef:Beau_Myrthe schreef:Waar blijven de punten? Zoo laag in punten dit wel 81 waard!1 hapering en 5,2 charlotte kreeg dan 8 met hapering, snappen jullie dit?!Achja het is en blifjt een jurysport, niets aan te doen helaas...
gabixcoen schreef:Beau_Myrthe schreef:Waar blijven de punten? Zoo laag in punten dit wel 81 waard!1 hapering en 5,2 charlotte kreeg dan 8 met hapering, snappen jullie dit?!Ook mijn gedachte!
gabixcoen schreef:Beau_Myrthe schreef:Waar blijven de punten? Zoo laag in punten dit wel 81 waard!1 hapering en 5,2 charlotte kreeg dan 8 met hapering, snappen jullie dit?!Mijn gedachten! Zo jammer dat het dan jurysport is want wat een proef. Respect voor HP!
Jammer van die hapering, toch wel een mooie proef! En dat terwijl hij ziek is. Respect!Wel een beetje mager gepunt. Toch wel jammer.
Wel weer zuinig gepunt bij HP. Jammer van het foutje in de eners.Tja, gabixcoen. Mevrouw heeft olympisch goud gewonnen. En mag zo te zien fouten maken. Die worden dan gewoon niet afgestraftHP had in de 80% verdient.
Beau_Myrthe schreef:Waar blijven de punten? Zoo laag in punten dit wel 81 waard!1 hapering en 5,2 charlotte kreeg dan 8 met hapering, snappen jullie dit?![/quote]Mijn gedachten! Zo jammer dat het dan jurysport is want wat een proef. Respect voor HP![/quote]Ze kreeg geen 8 maar een 6.1