Cayenne schreef:Ik krijg serieus bijna een hartaanval hier Wat een spanning!Weet jij hoelaat de barrage is?
Chernique schreef:IK HEB BEELDIK HEB BEELDIK HEB BEELDWOEHOEEEAaaaah jaloers!! Mijn beeld is steeds zwart! Spannneeenddd!!! Het wordt ZILVER ik voel het!!
Ludique96 schreef:Hoe lang is dat pauze?ik gok niet zo lang, hij was oorspronkelijk om 5 voor 5edit:type foutje
Kan iemand heel snel een korte update geven van hoe en wat? Hoeveel ruiters doen mee aan deze barrage? Ik kijk normaal alleen dressuur.
SteffiiY schreef:ik ga zo in de auto maar barrage kijken Toch niet RIJDEND he?! dan veroorzaak je bekant nog een ongeluk!
Cayenne schreef:Ik krijg serieus bijna een hartaanval hier Wat een spanning!hahaha ja hier ook!echt super erg spannend!
Wuis schreef:Kan iemand heel snel een korte update geven van hoe en wat? Hoeveel ruiters doen mee aan deze barrage? Ik kijk normaal alleen dressuur. Twee: strijd om zilver of brons.
Cynthia82 schreef:fenja schreef:Als hij berkeerd ring wordt hij dan automatisch bronsIk zeg Ja Ik denk nee
SteffiiY schreef:stomme nos weer Komt echt wel weer hoor..En ze hebben de hele dag springen uitgezonden. Vind juist dat ze wel een compliment verdiend hebben.
Wuis schreef:Kan iemand heel snel een korte update geven van hoe en wat? Hoeveel ruiters doen mee aan deze barrage? Ik kijk normaal alleen dressuur. Goud is voor een Zwitser, barrage voor zilver en brons tussen Schroder en O'Connor.