Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KootMiraDrum schreef:Femke_Tweety schreef:Yep, dat hoorde ik, ik zat ook NOS te kijken.
Ben het alleen niet met hem eens...
Hij ziet daar natuurlijk ook een groot voorbeeld rijden...
Hij zei het ook wel als hij dingen niet goed vond hoor, maar maakt niet uit verder. Ze is geweest, ze was bij met Salinero, en dat is fijn .
Rinske schreef:cp112 schreef:Ik vind de punten voor Anky terrecht
Maar in vergelijking met voorgaande ruiters klopt het niet, die echt minder reden en bijna dezelfde scores rijden.
Kijk naar Anne van Olst... Foutjes erin, paard drukt zich steeds weg, ruiter zit echt belabberd, en die rijd ook 73% oid.... Dat staat niet in verhouding. Denk dat dat het is.
Dit dus....
labyrinth schreef:Tsja, ik ben het niet totaal oneens met de score, zo geweldig was de proef niet, maar het valt wel op natuurlijk dat dingen die bij haar heel goed zijn, rond de 8 scoort, waar een ander misschien wel een 9 scoort.
Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal een jurysport. Waarschijnlijk doen ze het niet eens expres, maar ook die juryleden hebben verwachtingen en dat kunnen ze wel proberen uit te schakelen, maar dat lukt nooit helemaal. En zie maar iemand te vinden die genoeg verstand heeft van de sport om te jureren, die geen van de ruiters en paarden kent, die zijn er nou eenmaal niet.

Melisjee schreef:efaa schreef:goed gedaan van anky, maar toch vond ik het een beetje tegenvallen (maja wie ben ik , vind het knap dat salinero met 18 het nog zo goed doet !)
weet iemand hoe laat de andere ongeveer komen? ik kan het nergens goed terugvinden.
Beter zoeken, staat uitgebreid vermeld in de OP
Winged schreef:Mooohh ik weet niet wat voor sukkel hier bij mij op het werk zit. Ik zeg zo 'jaaa morgen komt dan nog het individuele gedeelte'. Wat zegt hij: 'Hoe doen ze dat dan, zonder paard???'
IQ Van een oliebol...
Maar verder wat betreft Anky, tjah ik ben sowieso niet zo heel erg fan van haar. De glans is er voor mij een beetje af gegaan op de één of andere manier.