Ik doe maar een gooi hoor, maar dat lijkt me niet echt een verkeerde stichting, zorgen goed voor de paarden daar en ik neem aan dat al deze praktijken de keiharde waarheid is dat zij zich hier wel in kunnen mengen?
( of roep ik nou iets onnozels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
romyloverrr schreef:Wat jammer zeg!
Ik vind dit echt diep en diep triest.
Het hele verhaal
Gelukkig is bella-titti wel goed terecht gekomen volgensmij!
Patsab schreef:Wellicht hierover contact opnemen met stichting paarden in nood, die hier ook betrokken bij was?
Ik doe maar een gooi hoor, maar dat lijkt me niet echt een verkeerde stichting, zorgen goed voor de paarden daar en ik neem aan dat al deze praktijken de keiharde waarheid is dat zij zich hier wel in kunnen mengen?
( of roep ik nou iets onnozels)
claudnr9 schreef:Ik vind First er ook niet gelukkig uitzien. Helemaal in zichzelf gekeerd. Dat was toen de reden voor de beheerster van de stichting om haar te met het geld van sponsoren aan te kopen. Ze stond er zo zielig bij. Kijk haar nu, een blij en vrolijk paard, NOT!
Ik las ook dat ze daar zoveel problemen met haar hoeven had dat ze nu opeens op ijzers moest. Ik wil me er niet te druk om maken, maar het raakt me toch. Zeker in combinatie met alle andere verhalen die ik nu hoor. Het is moeilijk om er wat aan te doen via een item op bijvoorbeeld Bokt. Ik hoop dat de officiële instanties wakker worden en wat aan deze verkapte commerciële organisatie doen. Een paardenopvang is het al lang niet meer.
DeVries80 schreef:Tijdens de veiling had de stichting 3 laptops openstaan om te bieden! niet normaal toch. dan ben je niet goed in je hoofd. First is nu van Michele. Die niets doet met `haar` paarden. ze kocht Diva maar laat haar nu links liggen. Ze begon in mei al met onderlinge wedstrijden met first op de stichting.
overigens is Kenzo nu van Antoinette. Iemand die in het bestuur zit. dus deze paarden zullen nooit weg gaan....tot hun dood of tot de dood van de stichting.
Meer verhalen volgen nog. zo ook die van het paard Umante (zie facebook)
Citaat:Wilt u toch graag adopteren? En u heeft alle bovenstaande punten goed doorgenomen?
Dan zijn er een aantal voorwaarden waaraan u als adoptant moet voldoen.
– Het paard/pony blijft ten alle tijden eigendom van de stichting.
Dit houdt in dat wanneer er niet goed voor het dier wordt gezorgd,
er inbeslagname kan plaatsvinden.
– Er mag niet worden gefokt met het paard/pony
– Er mogen geen wedstrijden mee worden gedaan zonder toestemming
– U dient goede huisvesting te verzorgen voor het paard/pony
– Weidegang
– Fourage
– Hoefverzorging
– Inentingen
– 2x per jaar contact met de stichting over het welzijn van het paard/pony
– Het hebben van een particuliere WA-verzekering is verplicht