Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Estera schreef:Hey Tweakers! Wat doe ik niet goed? Inloggen werkt niet zo best....
MueR schreef:Is het "dat blauwe E-tje", "dat oranje vosje", "die schijf met kleurtjes" of "het kompas" ?
Anne. schreef:Normaalgesproken ben ik niet zo, maar ik stoor me verschrikkelijk aan de technische mannen die bij onze voorstel-afdeling ineens halfbakken date-profielen ontwerpen. Leuk zo'n chat, maar hou 't lekker daarbij.. Bokt is een paardenforum, geen relatieplanet.
Freekers schreef:Anne. schreef:Normaalgesproken ben ik niet zo, maar ik stoor me verschrikkelijk aan de technische mannen die bij onze voorstel-afdeling ineens halfbakken date-profielen ontwerpen. Leuk zo'n chat, maar hou 't lekker daarbij.. Bokt is een paardenforum, geen relatieplanet.
Aai over de bol?
Anne. schreef:Anne. schreef:Normaalgesproken ben ik niet zo, maar ik stoor me verschrikkelijk aan de technische mannen die bij onze voorstel-afdeling ineens halfbakken date-profielen ontwerpen. Leuk zo'n chat, maar hou 't lekker daarbij.. Bokt is een paardenforum, geen relatieplanet.
Ja![]()
Ik vind 't gewoon stom. Dat moest ik gewoon even vertellen.
milou123 schreef:Jolien87 schreef:Doe je dat nou expres?
Ja, zo noemen we het op het werk altijd. Pokke browser
Sorry.
Freekers schreef:Anne. schreef:Ik vind 't gewoon stom. Dat moest ik gewoon even vertellen.
Ergo wij zijn stom?
Anne. schreef:Normaalgesproken ben ik niet zo, maar ik stoor me verschrikkelijk aan de technische mannen die bij onze voorstel-afdeling ineens halfbakken date-profielen ontwerpen. Leuk zo'n chat, maar hou 't lekker daarbij.. Bokt is een paardenforum, geen relatieplanet.
nilzzz schreef:AnnaR schreef:Ik word elke keer gekoppeld aan mensen die niet reageren, zo eng ben ik niet...
Je staat in mijn lijst maar mijn berichten komen niet bij je door.. is wat mis denk ik
Feanyth schreef:Net met Femme (eigenaar Tweakers) gesproken. Hij laat het voorlopig overeind. Hij vind het wel grappig. Is eigenlijk een 1 april grap. Hihi.