pff wat een leegte moet er nu bij familie en vrienden ontstaan... de rest die "gewoon" weer doorgaat met de dagelijks dingen... en zij die achter blijven met het dagelijkse gemis...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
No_worries schreef:Lopend onder een hemelsblauwe lucht, trok het rond elf uur vanmorgen ineens dicht en de regen kwam loodrecht uit de hemel vallen. Het leek wel of zelfs de hemel huilde. Alle familie en bekenden van Bianca wil ik veel sterkte wensen, maar vergeet niet dat een moment van zwakte in deze moeilijke periode ook helemaal niet erg is!
HorseyDude schreef:Juut schreef:Het Afscheid geweest, koffietafel afgelopen...nu begint pas het echte afscheid nemen. Iedere dag weer. Heel veel sterkte!
Ja, ben ik mee eens... zullen vast nog wel meer tranen vallen. Bijvoorbeeld als ze haar kleren gaan wegdoen, of wat gaan ze nu doen met de zadels/hoofdstellen/ander paardendingen... Zal wel heel lastig worden... (jeetje, zelfs ik heb moeite dit berichtje te schrijven terwijl ik nieteens op de begrafenis was)
Sammyy schreef:HorseyDude schreef:
Ja, ben ik mee eens... zullen vast nog wel meer tranen vallen. Bijvoorbeeld als ze haar kleren gaan wegdoen, of wat gaan ze nu doen met de zadels/hoofdstellen/ander paardendingen... Zal wel heel lastig worden... (jeetje, zelfs ik heb moeite dit berichtje te schrijven terwijl ik nieteens op de begrafenis was)
Mooi onderschrift... Eigenlijk offtopic, maar in deze vind ik dat het mag...
DianneM schreef:Horseydude, kan er niks aan doen, maar word een beetje naar van je berichtje.. Ze is vandaag begraven en je hebt het over het wegdoen van haar spullen.. In plaats van dat je haar familie veel sterkte zou wensen en bij zou willen staan in hun enorme verlies..
marleen_usar schreef:Ze denkt vooruit en dat mag toch?
DianneM schreef:Horseydude, kan er niks aan doen, maar word een beetje naar van je berichtje.. Ze is vandaag begraven en je hebt het over het wegdoen van haar spullen.. In plaats van dat je haar familie veel sterkte zou wensen en bij zou willen staan in hun enorme verlies..
linnie112 schreef:Het was heel mooi vandaag overal bloemen en mooie muziek.
Nu gaat voor ons het moeilijkste beginnen....
Bedankt voor al jullie berichtjes enz.. Heel fijn
Liesje1611 schreef:Net een stuk gelopen in de duinen, ging even op een bankje zitten. Er kwam een witte vlinder op mn schouder zitten, die daar ruim een kwartier bleef zitten, voor hij rustig wegvloog.. Voelde even alsof bianca er was.![]()