Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thomas schreef:Citaat:doeiiiii, jij bent zeker zon b+3 figuur die dit zegt? slaat echt werkelijk nergens op..
Blijft heel speciaal anky met salinero.
Anky had gezegd dat ze het gas open ging zetten, ze heeft 'm deze proef nog behoorlijk behouden gereden. Kan veel voorwaartser
Thomas schreef:Citaat:doeiiiii, jij bent zeker zon b+3 figuur die dit zegt? slaat echt werkelijk nergens op..
Blijft heel speciaal anky met salinero.
Anky had gezegd dat ze het gas open ging zetten, ze heeft 'm deze proef nog behoorlijk behouden gereden. Kan veel voorwaartser
cp112 schreef:Ik vind de punten voor Anky terrecht
Maar in vergelijking met voorgaande ruiters klopt het niet, die echt minder reden en bijna dezelfde scores rijden.
Kijk naar Anne van Olst... Foutjes erin, paard drukt zich steeds weg, ruiter zit echt belabberd, en die rijd ook 73% oid.... Dat staat niet in verhouding. Denk dat dat het is.
KootMiraDrum schreef:Femke_Tweety schreef:Zo, ik snap dat iedereen Anky heel graag hogere punten wil zien krijgen.
Maar eerlijk is eerlijk, die pirouettes kunnen echt beter, actiever en hoger van de grond af...
En niet stilstaan is niet stilstaan... dan kun je moeilijk een voldoende gaan geven...
Uiteraard alle respect voor Anky en Salinero, dat niveau ga ik echt never nooit niet halen, nog niet eens een heel klein beetje in de richting. Maar wel eerlijk blijven kijken...
Laurens van Lieren vond ze anders als medepresentator op tv erg erg goed.
cp112 schreef:Ik vind de punten voor Anky terrecht
Maar in vergelijking met voorgaande ruiters klopt het niet, die echt minder reden en bijna dezelfde scores rijden.
Kijk naar Anne van Olst... Foutjes erin, paard drukt zich steeds weg, ruiter zit echt belabberd, en die rijd ook 73% oid.... Dat staat niet in verhouding. Denk dat dat het is.