Bij mij doettie het ook gewoon. Oh, Parcival aan een touwtje?
Suzanne F.
Geplaatst: 21-08-11 16:29
ashley1 schreef:
Maar Toot is dus wel boven Fuego geëindigd.. en die had toch geen fouten meen ik in zijn proef.
Uiteraard. Toot is van een heel andere klasse dan dat witte propje. Respect voor de ruiter en de gehoorzaamheid en africhting maar aan Toot zal hij nooit kunnen tippen. Dat is technisch van veel hoger nivo. Tenzij Toot het compleet verkloot kan Fuego erboven eindigen.
magictwist
Netjes hoor... TOP voor adelinde en Parzival ... gefeliciteerd!!! ik vond Rath en Totilas ook super hoor... niks over te klagen... ze moeten gewoon nog heel lang en veel trainen!!
ik heb me zelf wel echt kapot geiriteerd aan die Laura Bechtolsheimer.. wat zit die te sjorren zeg!!
haleyjames
we liggen eruit bye bye livestream gelukkig nog wel fuego zn wisseltjes kunnen zien makes my day
petraaken
OW en Anita als commentator nee dat kan echt beter. DAt ze Anky of Laurens of Imke in haar plaats zetten hoef ik mij dan niet meer te ergeren aan dat domme Gewelduuuuuuuuuuuuh of die Piafffuuuuuhhh. Jezus ze doet mij aan Eddy Wally denken. Kan ook zo ergerlijk zijn.