Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Revanches schreef:MENSEN:
DRESSUUR IS EEN JURYSPORT!!!!!! De jury beoordeelt naar wat diegene ziet!
Dat hou je toch altijd, en niet voor niets mijn slogan;
Dressuur is een jurysport,en als je daar niet tegen kunt moet je er niet aan beginnen!
Hoe vaak hoor je tegenwoordig op concoursen wel niet; ah stomme jury dit/dat...
Nee,jury oordeelt naar wat die ziet! En als je daar niet tegen kunt of niet mee eens bent,dan moet je er niet aan beginnen!
detour schreef:tamaramt schreef:ik vond de kur van isabell wel net wat beter als die van anky maar het was idd jammer dat in de piaffe het paard naar achter sloeg; is een teken van verzet
het was zo'n kort moment, dat paard van imke bleef haar tong uitsteken naar het publiek. dat vond ik ook storender, trouwens, zij maakte gewoon meer fouten.
Myrthe1 schreef:Revanches schreef:MENSEN:
DRESSUUR IS EEN JURYSPORT!!!!!! De jury beoordeelt naar wat diegene ziet!
Dat hou je toch altijd, en niet voor niets mijn slogan;
Dressuur is een jurysport,en als je daar niet tegen kunt moet je er niet aan beginnen!
Hoe vaak hoor je tegenwoordig op concoursen wel niet; ah stomme jury dit/dat...
Nee,jury oordeelt naar wat die ziet! En als je daar niet tegen kunt of niet mee eens bent,dan moet je er niet aan beginnen!
Klopt helemaal wat je zegt, maaaaaaar ze kunnen het wel zo eerlijk mogelijk maken door bv de laagste en hoogste score te laten vervallen zoals bij kunst schaatsen.
Amber_89 schreef:Bleef tong uitsteken? Alleen in de zigzag..Ook een teken van verzet ja, en dat was flink afgestraft..
Dat slaan naar het been in de piaffe is gewoon een 2, en daar kreeg ze een 5 en 6e voor..
dynamite1 schreef:de landen die niet mee doen in de landenwedstrijd (en zeker op de os) zijn waarschijnlijk ook niet echt 'paardenlanden' dus ook geen jury's op dit niveau.
minkie schreef:dynamite1 schreef:de landen die niet mee doen in de landenwedstrijd (en zeker op de os) zijn waarschijnlijk ook niet echt 'paardenlanden' dus ook geen jury's op dit niveau.
Amerika geen paardenland???
minkie schreef:je kunt toch ook gewoon zeggen dat we slechter waren dan de duitsers???
maar nee hoor men moet maar door blijven zagen over de jury. schiet je helaas niets mee op!
xDramaQueen schreef:minkie schreef:je kunt toch ook gewoon zeggen dat we slechter waren dan de duitsers???
maar nee hoor men moet maar door blijven zagen over de jury. schiet je helaas niets mee op!
echt he, dat zijn dus mensen met paarden en geen paardenmensen, want die wéten dat en durven dat toe te geven, net zoals op een keuring, haal je geen hoge score, he jeetje die k*t jury![]()
wake up people nadine vond ik ronduit slecht maar isa heeft echt erg netjes gereden op die trap na.
Leonora schreef:kom er steeds meer achter dat heel vaak het oog van de jury te langzaam is om de beweging goed volgen.
Salinero zette een correcte proef neer, met een constant gelijke beenzetting, steeds een mooie halshouding, mooi doorgesprongen
pirouetten en een opwaarts gesprongen galop en een adembenemende laatste piaff/passage-tour
de appuyementen van Satchmo waren van grote klasse, maar tijdens de draf is hij linksachter steeds iets trager en meer bij de
grond dan rechts. In de galop zakte hij in hoofd-halshouding en sprong sommige stukken amper door. Dan nog zo'n fout in de piaff
en dan gewoon royaal eerste worden
Myrthe1 schreef:xDramaQueen schreef:
echt he, dat zijn dus mensen met paarden en geen paardenmensen, want die wéten dat en durven dat toe te geven, net zoals op een keuring, haal je geen hoge score, he jeetje die k*t jury![]()
wake up people nadine vond ik ronduit slecht maar isa heeft echt erg netjes gereden op die trap na.
Sorry maar waar slaat dat nou op? Of je nou paardenmens bent of niet de 1 kan nou eenmaal beter tegen zijn verlies dan een ander, heeft niks met paardenmens zijn te maken.........
Jetske schreef:Hoor wie het zegt
Ik Ben blij voor anky dat ze zo heeft gereden. Het had altijd slechter gekunt. Op naar de volgende proef.