Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manonx schreef:wat rot! en hoe zal hij nu in het ziekenhuis liggen
niet prettig, hij zit volgens mij flink te balen,
hopen dat het allemaal hersteld is voor de OS, en dat ie daar een top presentatie neer zet!dat gun ik hem echt!
lovebeaut schreef:Manonx schreef:wat rot! en hoe zal hij nu in het ziekenhuis liggen
hopen dat het allemaal hersteld is voor de OS, en dat ie daar een top presentatie neer zet!dat gun ik hem echt!
Ik denk dat die nu aan het bij komen is hij is net geopereert ja
Ik denk dat ik morgen even langs hem ga nadat ik bij hun op stal ben geweest
lovebeaut schreef:Manonx schreef:Ik denk dat die nu aan het bij komen is hij is net geopereert ja
Doe de groeten van heel bokt ahahha
crossmonster schreef:Nou, dat zou wel een idee zijn joh...
Als iedere bokker die mee wil werken, nu een kaartje naar hem stuurt, ik weet zeker dat dat hem veel goed zal doen !
Kan iemand zijn adres of ziekenhuis waar ie zit achterhalen?
crossmonster schreef:Nou, dat zou wel een idee zijn joh...
Als iedere bokker die mee wil werken, nu een kaartje naar hem stuurt, ik weet zeker dat dat hem veel goed zal doen !
Kan iemand zijn adres of ziekenhuis waar ie zit achterhalen?
lovebeaut schreef:Manonx schreef:wat rot! en hoe zal hij nu in het ziekenhuis liggen
Ik denk dat die nu aan het bij komen is hij is net geopereert ja
shan schreef:lovebeaut schreef:Ik denk dat die nu aan het bij komen is hij is net geopereert ja
Als je hem een dezer dagen spreekt, zeg je maar dat hij heel hippisch nederland een hartverzakking en tranen in de ogen heeft bezorgd, en dat we natuurlijk allemaal en een gek gaan duimen en hopen op een spoedig herstel!