Liezel1 schreef:ik ben het helemaal met je eens oensan... en het is ook vreselijk voor de ouders...
maar ik snap gewoon niet goed waarom er nu met de beschuldigende vinger naar de manegehouder wordt gewezen (ja, ok, juridisch snap ik het wél, maar mn gevoel zegt dat het fout is..) terwijl over de ouders helemaal níets bekend is...
tuurlijk hebben zij het al zwaar genoeg gehad... maar de uitspraken die zij hebben gedaan in de verschillende persberichten, daarvan ga ik wel achter mijn oren krabben....
Ik heb die persberichten niet gelezen moet ik eerlijk zeggen. Ik vind het ook onterecht dat de beschuldigende vinger naar de manegehouder wordt gericht. Die ouders, die zijn kapot van verdriet en denk ik (ben ook moeder) niet meer voor rede vatbaar dat zij dit laten gebeuren door justitie, voor hen geldt denk ik dat er iemand moet bloeden voor het verlies van hun kind, ondanks ook hun eigen verantwoording ten spijt. Ik vind het richting de manegehouder zeer onterecht en ook erg pijnlijk. Het is te hopen dat het van tafel wordt geveegd door een rechter, wel mag er voor mij een verplichting komen tot het (voor zover dat kan) in orde en veilig maken van dit soort electrische apparaten, zodat in ieder geval niemand verstrikt kan raken, mens of dier.