Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iepsel schreef:Gele rolcontainer of niet.............(maar dit is wel heeeeel erg offtopic).
jirina schreef:Jij kan wel een paard leren
Citaat:Ik heb kritiek op haar krokodillentranen omdat het een gevolg is van haar methode.
Uphill schreef:Ik nomineer HC voor een clinic volgend jaar in Groningen, ik zal van de partij zijn op de tribune.
Juut schreef:Ik wordt een beetje moe van al dat NHgezeur hier...'mijn paard schrikt niet, want ik heb zóóón goede band met het dier'....
Als jou paard werkelijk nérgens meer van schrikt, zonder blikken of blozen een vreemde ruimte met menigte erom heen en flink wat lawaai in sjokt, dan heb je hem in mijn ogen behoorlijk kapot getraind.
Dr zijn maar weinigen die het lukt zover te gaan, dus 'het paard had niet mogen schrikken'...bullsh*t!
Even voor de duidelijkheid; zelf doe ik ook graag aan grondwerk enz, maar het blijft wel een paard wat ik tegenover me heb staan
Jonge_Monte schreef:Yamcha schreef:Sorry, maar ik vind dit een beetje een valse reactie
Nou nee niet echt.![]()
Of had je het over de persoon hiervoor.![]()
Je hoort wat deze persoon zegt, die heeft het over pony's, tja dat is wel anders dan paarden.
Juut schreef:Het zag er stoer uit Anky, je bent er geweldig op blijven zitten, cap af dat je daarna nog op gestapt bent en het hebt geprobeerd, en dank je voor je reacktie.
Beterschap, en succes met het opbouwen van het vertrouwen, Nelson is een geweldig paard, zoals hij toch nog jou kant uit kwam draven!
potverdikkie schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zullen we een hoop grand prix ruiters erbij krijgen volgend jaar!
En die hoeven er allemaal niets voor te doen? Wordt er nu echt .......van.
Ze kan maar beter de medailles en titels weer inleveren toch? Die is ze helemaal niet waard, want hier op bokt zitten veel betere ruitertjes, die het veel beter kunnen en weten.
Juut schreef:Ook droge bokken kunnen schrikken... Dat bedoel ik dus met 'paard'