Sullie97 schreef:Salinero kan nog alle kanten op, die hij wil. Zit NIET vastgesnoerd met een lijntje naar de singel.
P&P is vastgesnoerd en kan maar één kant op, naar beneden naar zijn borst.
En als ie jeuk heeft krabt hij zelf ook op zijn borst dus een onmogelijke houding is het niet!
Iedereen weet zo wel iets te vertellen. Ik vind het niet slim om het zo op concours te doen en vraag me af of je in je opbouw naar een wedstrijd het niet allemaal meer kunt verfijnen zodat je je op een wedstrijd op je top kunt laten zien. Blijkbaar blijft de topvorm niet lang genoeg hangen zodat er op concours discutabel 'getraind' moet worden. Er zijn meerdere 'kampen' in Nederland en elk kamp heeft zo z'n voor en tegenstanders. En in elk kamp kun je op verschillende momenten foto's maken die je liever niet in je plakboek hebt. En dat soort foto's kun je van iedereen maken! Van B tot de top. Persoonlijk geloof ik het verhaal niet dat het een vergissing was, maar omdat het vastgelegd is heb je heel wat uit te leggen aan eenieder die zijn paard nooit beledigd of zijn vertrouwen schaadt!

Wat moet er onderzocht worden? De foto's spreken toch voor zich? Blijkbaar is het een normale gang van zaken voor PenP en hij heeft een enorme staat van dienst, als hij echt zo ongelukkig was zouden de prestaties wel uitblijven. Er zijn absoluut grenzen maar in dit geval wordt het wel erg hoog opgespeeld.