Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myxlea schreef:maar jullie gaan er allemaal van uit dat hij d het ook echt heeft gedaan. Jullie maken hem gewoon zwart. Jullie geloven een verhaal wat misschien niet zo is.. ik bedoel ik zeg niet dat het niet zo is hoor.. *aangezien ik andere kanten van het verhaal hoor* Maar goed..
myxlea schreef:maar jullie gaan er allemaal van uit dat hij d het ook echt heeft gedaan. Jullie maken hem gewoon zwart. Jullie geloven een verhaal wat misschien niet zo is.. ik bedoel ik zeg niet dat het niet zo is hoor.. *aangezien ik andere kanten van het verhaal hoor* Maar goed..
WinBinChes schreef:Nou gauw op zoek naar een ander zou ik zeggen
Bonnie_Theun schreef:myxlea schreef:maar jullie gaan er allemaal van uit dat hij d het ook echt heeft gedaan. Jullie maken hem gewoon zwart. Jullie geloven een verhaal wat misschien niet zo is.. ik bedoel ik zeg niet dat het niet zo is hoor.. *aangezien ik andere kanten van het verhaal hoor* Maar goed..
Zo iets wordt hiet niet zomaar geplaatst hoor! Dat wordt echt niet vene verzonnen om aandacht te trekken ofzo......lijkt mij
Redrumfox schreef:WinBinChes schreef:Nou gauw op zoek naar een ander zou ik zeggen
Nee daar begin ik niet aan, hij gaat perfect met mijn paarden om en hij zou ze nooit een vlieg kwaad doen. Hij komt over 2 weken mijn rijpaard beslaan, ik zal dan wel even verhaal bij hem doen. Ookal weet ik nu al dat het héél anders is gelopen dan jullie allemaal beweren, maar goed; als jullie het niet willen geloven, best.
Redrumfox schreef:WinBinChes schreef:Nou gauw op zoek naar een ander zou ik zeggen
Nee daar begin ik niet aan, hij gaat perfect met mijn paarden om en hij zou ze nooit een vlieg kwaad doen. Hij komt over 2 weken mijn rijpaard beslaan, ik zal dan wel even verhaal bij hem doen. Ookal weet ik nu al dat het héél anders is gelopen dan jullie allemaal beweren, maar goed; als jullie het niet willen geloven, best.
Redrumfox schreef:Ookal weet ik nu al dat het héél anders is gelopen dan jullie allemaal beweren, maar goed; als jullie het niet willen geloven, best.
Needje schreef:Redrumfox schreef:Ookal weet ik nu al dat het héél anders is gelopen dan jullie allemaal beweren, maar goed; als jullie het niet willen geloven, best.
No offence, maar dit bericht komt van de LID zelf af. Dus het feit dat er iets niet helemaal lekker is gegaan lijkt mij wel duidelijk.
Als het mijn smid was geweest weet ik ook niet of ik naar een ander was gegaan. Weet wel dat hij iig NOOIT alleen bij mijn paard mag zijn.
Needje schreef:Redrumfox schreef:Ookal weet ik nu al dat het héél anders is gelopen dan jullie allemaal beweren, maar goed; als jullie het niet willen geloven, best.
No offence, maar dit bericht komt van de LID zelf af. Dus het feit dat er iets niet helemaal lekker is gegaan lijkt mij wel duidelijk.
Als het mijn smid was geweest weet ik ook niet of ik naar een ander was gegaan. Weet wel dat hij iig NOOIT alleen bij mijn paard mag zijn.
Sammie schreef:Ookal zou dit verhaal in deze context overdreven zijn, dan nóg vind ik de basis té erg om bij deze hoefsmid te blijven. Ik zou dus echt naar een andere zoeken, dit verhaal is niet zomaar door iemand zo ernstig verzonnen, er zit altijd een kern in en die vind ik al erg genoeg!
Helma_Edda schreef:Redrumfox schreef:
hoe is het dan gelopen?
als je dit al heb gezegd.. sorry, dan heb ik niet op zitten letten...
Jootje24 schreef:Niet alles geloven wat men zegt!!
Gelukkig is er ook nog een geloofwaardiger verhaal..
En deze hoefsmid zal dit niet doen!! Het verhaal zit heel anders in elkaar, en is door andere mensen de wereld ingeholpen..!!
Het paard wat overleden is , is ook een heel ander paard!!
Jootje24 schreef:Niet alles geloven wat men zegt!!
Gelukkig is er ook nog een geloofwaardiger verhaal..
En deze hoefsmid zal dit niet doen!! Het verhaal zit heel anders in elkaar, en is door andere mensen de wereld ingeholpen..!!
Het paard wat overleden is , is ook een heel ander paard!!