Zo iemand zou echt nooit meer in de buurt van paarden moeten komen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randie schreef:Driftige dame zo te zien! En een oh zo braaf paard....! En dit kom je helaas overal tegen...
Kafue schreef:http://www.reitforum.de/showthread.php? ... 598&page=2
Hier staan ook berichten van mensen die haar kennen.
Ik heb in ieder geval het artikel gelezen haar kennen doe ik niet. De reeks met fotos van Frau C,W zijn te verschrikkelijk eigenlijk voor woorden en ik denk dat de meesten van ons haar van het paard af hadden gesleurd. Werkelijk als je zo paard moet rijden om wat te bereiken dan zou ik er accuut mee op houden.
Ik hoop dat de Staatsanwaltschaft haar goed straft.
fleurbartels schreef:griebels schreef:http://www.reitforum.de/showthread.php? ... 98&page=23
bovenaan staan ook foto's die ik niet zo zo vind
Erg veel druk op stang en trens om over de rest nog maar te zwijgen...
alles zo ontzettend op kracht in de handen. je rijdt toch niet met je spierballen????
bij mij opstal staat er ook zo iemand. elke dag staat "de coach"aan de kant van de bak met opmerkingen zoals "trek zn kiezen er maar uit!". altijd met stang en trens, paard kan niet met een gewoon bit worden gereden. wanneer ze mijn paard hadden waren ze allang de stal uitgeschopt!
CoriienRN schreef:nou de opmerking haal zijn kiezen er maar uit hoor ik ook vaak hoor als je knol gaat rennen? wat doen je dan rustig afw8ten en w8ten tot je der af licht nee dan vijl ik ze ook even bij.
CoriienRN schreef:nou de opmerking haal zijn kiezen er maar uit hoor ik ook vaak hoor als je knol gaat rennen? wat doen je dan rustig afw8ten en w8ten tot je der af licht nee dan vijl ik ze ook even bij.
griebels schreef: