Dit is echt erg, had je die meiden niet achterna kunnen fietsen en alvast hun haar eraf kunnen knippen (niet serieus hoor). Ik hoop voor je en de pony's, dat de dader(s) snel gevonden worden, mogen wij dan hun haar knippen?
je weet dus hoe deze dames eruit zien en dat ze op zondagmiddag komen...is een ideetje voor volgende zondag om dan op wacht in de greppel te gaan zitten?
jee joh wat een drama snap niet waar die kinderen het lef vandaan halen kon je die kinderen niet snel achterna fietsen? je zou ze toch haast een keer gaan opwachten! misschien zijn ze er volgende week zondag weer!! you never now!! ik hoop dat je ze snel vind! als ik ooit iemand op 1 van mijn paarden zie zitten die daar niet hoord, dan zal die persoon heel hard moeten rennen
donderdag komt de eiegnaar van het land het hoofdstelletje ophalen en brengt het naar de politie, ook neemt hij dan de naam van het meisje mee dus dan is het aan de politie verder..
[b]Wat erg! ik vind dierenmishandeling zo slecht, een dier doet niks fout, een dier mag geen pijn lijden! echt super erg als ik zoiets hoor dan denk ik altijd, hoe kan een mens dit doen!?!
ik weet nog niet of deze kinderen de pony's ook aan elkaar hebben gebonden, maar op de foto zit 1 van die meiden op een kaalgeknipte pony met een halster wat niet bij die pony hoorde..
Als je de namen hebt, misschien dat je bij de scholen in de buurt eens kunt informeren? Denk wel dat je de steun van de politie moet hebben, want de school zal denk ik niet zomaar info vrij geven. Of misschien eens bij de manege in de buurt rondneuzen? Ze zullen er vast wel gereden hebben of nog rijden.
Jeetje je zou die kinderen toch levend villen heb je trouwens nog wat gehoord van het meisje via msn die haar hoofdstel terug wilde? Succes en sterkte in ieder geval met je paardjes....