Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dito schreef:Ze vertelde vooral over hoe men het allemaal aanpakte en ook wat ze zelf gedaan hebben, ook zijn ze er wel echt ondersteboven van dat ze al zo'n 6000 e-mails vol hatelijke verwensingen, met inbegrip voor doodsbedreigingen ontvangen hebben. Ook zeggen ze dat hun schapen en koeien naar de slacht gaan als ze vet en uitgemolken zijn, maar de paarden zouden uitsluitend gefokt worden voor de handel, tenzij een paard er slecht aan toe is. Staat ook een foto bij van hun met het paard dat als eerste aan de oversteek begon.
Toen ik eerst over heel dit gebeuren hoorde was ik er ook niet goed van en vrij kwaad op die boer maar ook ik ben er meer en meer van overtuigd dat dit een zeer ongelukkig toeval was.
Dito schreef:Ze vertelde vooral over hoe men het allemaal aanpakte en ook wat ze zelf gedaan hebben, ook zijn ze er wel echt ondersteboven van dat ze al zo'n 6000 e-mails vol hatelijke verwensingen, met inbegrip voor doodsbedreigingen ontvangen hebben. Ook zeggen ze dat hun schapen en koeien naar de slacht gaan als ze vet en uitgemolken zijn, maar de paarden zouden uitsluitend gefokt worden voor de handel, tenzij een paard er slecht aan toe is. Staat ook een foto bij van hun met het paard dat als eerste aan de oversteek begon.
Toen ik eerst over heel dit gebeuren hoorde was ik er ook niet goed van en vrij kwaad op die boer maar ook ik ben er meer en meer van overtuigd dat dit een zeer ongelukkig toeval was.
silvana schreef:orange1 schreef:Nee hoor. die baas heeft ook eigelijk niks gedaan vind ik !
Daar heb jij helemaal gelijk in.
Maar hij had natuurlijk beter op tijd wel wat gedaan![]()
Dan waren er niet zoveel paarden verdronken
sarabande schreef:Dito schreef:Ze vertelde vooral over hoe men het allemaal aanpakte en ook wat ze zelf gedaan hebben, ook zijn ze er wel echt ondersteboven van dat ze al zo'n 6000 e-mails vol hatelijke verwensingen, met inbegrip voor doodsbedreigingen ontvangen hebben. Ook zeggen ze dat hun schapen en koeien naar de slacht gaan als ze vet en uitgemolken zijn, maar de paarden zouden uitsluitend gefokt worden voor de handel, tenzij een paard er slecht aan toe is. Staat ook een foto bij van hun met het paard dat als eerste aan de oversteek begon.
Dito lees de diverse topics van direkte getuigen eens even door
orange1 schreef:
tja maar hij kon het ook niet ruiken
BitchyWitchy schreef:Dito schreef:Ze vertelde vooral over hoe men het allemaal aanpakte en ook wat ze zelf gedaan hebben, ook zijn ze er wel echt ondersteboven van dat ze al zo'n 6000 e-mails vol hatelijke verwensingen, met inbegrip voor doodsbedreigingen ontvangen hebben. Ook zeggen ze dat hun schapen en koeien naar de slacht gaan als ze vet en uitgemolken zijn, maar de paarden zouden uitsluitend gefokt worden voor de handel, tenzij een paard er slecht aan toe is. Staat ook een foto bij van hun met het paard dat als eerste aan de oversteek begon.
En wat zijn de vorige keren dan dat hij slecht voor zijn dieren zorgde???? Het is niet de eerste keer dat hij negatief in het nieuws komt met betrekking tot het verzorgen van zijn dieren......... Ook een ongelukkig toeval???
Dito schreef:Overigens, als ze zo schuldig zijn zal er deze keer met alle pers van buitenaf, toch wel deftig op toegekeken worden mag ik hopen?
sarabande schreef:Nee er wordt gekeken naar hoe hij het nu doet, dat lijkt me weinig relevant
Kijk naar het verleden en in de toekomst als de aandacht geluwd is.
Marigold schreef:Dito, kan je het artikel anders niet inscannen?
BitchyWitchy schreef:orange1 schreef:
tja maar hij kon het ook niet ruiken
Goh, en zijn radio en tv deden het ook niet zeker??? Iedereen wist dat er slecht weer aan kwam.....
Ach, laat ook maar....... Ik trek me terug uit deze hele discussie. We komen steeds weer op dezelfde argumenten uit. De één vindt dit, de ander dat. Denk dat alle meningen al diverse malen in alle topics zijn doorgekauwd.
Ik blijf op mijn manier er bovenop zitten en zal ook zeker alles doen wat ik zelf kan, om herhaling van zoiets vreselijks of van opnieuw verwaarlozing te voorkomen.....
Dito schreef:
Inscannen wordt moeilijk, onze krant is veel groter als onze scanner, ik kan eventueel proberen met foto's? Want om het nu helemaal in te typen zie ik ook niet zitten.
orange1 schreef:hmm,, naja de tv en radio mensen zegen wel vaker dat er slecht weer aan komt maar dat het dus eigenlijk mooi weer is
orange1 schreef:denk je dat hij zo denkt ?
je kent hem niet eens
Karl66 schreef:Ik ken het leven in kleine buurtschappen met de daarbijbehorende roddel en achterklap
Ik heb het in dit geval trouwens niet over de boeren, maar de mensen die hier op bokt uit eigen ervaring vertellen wat voor schande het wel niet is.
nikkiej_86 schreef:Maar neem gewoon van de mensen die in de buurt wonen hoe het er aan toe gaat/ging.
En laten we hopen dat hij om deze voet door blijftgaan.
sarabande schreef:nikkiej_86 schreef:Maar neem gewoon van de mensen die in de buurt wonen hoe het er aan toe gaat/ging.
En laten we hopen dat hij om deze voet door blijftgaan.
Heb ik toch een vraagje, want er gaat niets naar de slacht en hij kan ze dus niet op de kwelders laten staan, dus hij heeft er nog meer thuis dan vorige jaren, mogen de buren ook binnen kijken in de loodsen???
Marigold schreef:Dito, thanks
het is niet allemaal helemaal leesbaaar, beetje te klein, maar de strekking is duidelijk!