Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonnie schreef:
maar zonder grappen, zijn er bokkers die er naartoe gaan/ zijn geweest? ben beniwued of ze geen hulp nodig hebben en dekens etc en inderdaad wat ze gaan doen als de paarden uit het water komen. ze kunnen ze moeilijk op een ander weiland gooien als ze zo onderkoeld zijn. maar 100 paarden zomaar vervoeren wordt ook moeilijk, en dan nog eens onderdak. ben echt heel beniweuwd, tis dak ver weg woon maar anders had ik er denk ik met mn neus bovenop gestaan....vooral om achteraf te kijken of ik iets voor een van de paarden kan betekenen
lonnie schreef:Maethoriel schreef:Jeetje, wat vreselijk zeg!
Ongelofelijk dat je als eigenaar je paarden zo laat staan
Die arme beestjes, behalve dat ze al de hele dag zij aan zij in dat ijskoude water staan, hebben ze geen beschikking over eten en drinken.
Zal me ook benieuwen of ze die 500 meter wel kunnen zwemmen
Hopen dat het lukt met die pontons!
drinken genoeg volgens mij
maar zonder grappen, zijn er bokkers die er naartoe gaan/ zijn geweest? ben beniwued of ze geen hulp nodig hebben en dekens etc en inderdaad wat ze gaan doen als de paarden uit het water komen. ze kunnen ze moeilijk op een ander weiland gooien als ze zo onderkoeld zijn. maar 100 paarden zomaar vervoeren wordt ook moeilijk, en dan nog eens onderdak. ben echt heel beniweuwd, tis dak ver weg woon maar anders had ik er denk ik met mn neus bovenop gestaan....vooral om achteraf te kijken of ik iets voor een van de paarden kan betekenen
SANEX schreef:CHrystal-gek, die naam staat ook al op de site van de Leeuwarder Courant, dus is al bekend inmiddels. Vind ik eigenlijk geen probleem, waarom zouden zulke barbaren onbekend moeten blijven ?
Toydoll schreef:maar aan de andere kant, arme dieren, als je ze nu red blijven ze van die man, komen ze volgend jaar weer in dezelfde situatie, en de rest van de winter bijna in nog slechtere situatie. Kun je ze dan niet beter snel dood laten gaan (dus niet laten verdrinken, dat is niet snel)? Of redden en verhandelen en man verbieden ooit nog paarden te hebben, maarja, dat kan de regering dan weer niet