Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:40

emmelske, het maakt denk ik weinig uit wat je mee hebt..

faxa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:41

Echt vreselijk gewoon dat dit KAN gebeuren!! ik rij al nooit alleen door het bos (mag niet van mijn ouders ben 14 jaar) en nu begrijp ik heel goed waarom! ik hoop dat dat meisje dit een plek kan geven(dat mij heeel moeilijk lijkt) en wens haar veel succes deze moeilijke tijd

joortje

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:42

Verschikkelijk zeg, Je kunt nu ookal niet meer gewoon relaxed door het bos rijden op je paard.

SdaphneS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:46

Vreselijk!
Je kan niet eens meer rustig een buitenrit maken!
Echt vreselijk voor dat meisje en de familie! sterkte gewenst!

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:48

Ik wordt een beetje moe van alle reaktie "nu kun je nooit meer een buitenrit maken". Tuurlijk kan dat nog, dit meisje heeft de pech gehad een idoot tegen te komen, maar dat kan ook als je naar school fietst, door het park wandelt, je auto parkeert etc etc. Ik ben van mening dat je je niet moet later intimideren door een enkele gek die er (helaas) rondloopt. Tuurlijk is het vreselijk voor zo'n meiske, maar ik laat me de lol van een buitenrit echt niet ontnemen door zo'n gebeurtenis.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:52

Perfect dat ze na dit nog zo een goed signalement van de dader kan geven!
Het is toch niet normaal meer he!
Hoe kun je!
Echt te erg voor woorden.. hopelijk gaat het niet al te slecht met het meisje. Dat word een trauma!
Arm kind!
Afmaken die kerel!

_Cubby_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:05

De dader is gelukkig op gepakt Maar ik wil denk ik niet weten wat voor zielig strafje hij krijgt

Danielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:06

idd cubby! ze moeten hier echt een keer strenger worden... daar kan ik zoo boos om worde !

Daniella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:09

Goh wat erg mensen zo zie je maar weer dat je nergens veilig bent he.. die man die moed niet de doodstraf krijgen maar gewoon heel rustig en lange en pijnlijke dood tegemoet komen ...

waaarom nou zoon kind....

voor iedereen die haar kent Sterkte!!!!!!

aleecia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:22

Ik vind het echt vreselijk, voor dat meisje.
Ik hoop dat het meisje er weer een beetje bovenop komt en ze snel de dader weten te straffen.

Ik zou zn ballen net zolang ronddraaien tot ze eraf zijn.

aleecia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:24

Ik vind het echt vreselijk, voor dat meisje.
Ik hoop dat het meisje er weer een beetje bovenop komt en ze snel de dader weten te straffen.

Ik zou zn ballen net zolang ronddraaien tot ze eraf zijn.

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:26

Jeetje echt verschrikkelijk. Zach het gisteren al op hart van Nederland. Hoe kan iemand zo iets doen zeg!!!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:29

Verschrikkelijk!
Zo iets kun je toch niet maken? En ik deed vroeger met de dochter van de manegeeigenaar wel is lol dingen,, 1 op de pony ander op de bak.. en dan diegene maar proberen te tikken of van de pony af zien te krijgen (laatste was voor ons: voetje van de vloer ) en zo makkelijk is het niet als iemand aan je zit te trekken om te kunnen blijven zitten en ook nog is weg te kunnen komen hoor.. Wij waren 'klein' en de gene die jou er dan 'aftrok' was nog niet zo sterk maar toch kregen we elkaar eraf,, als zo'n volwassen man jou eraf wil trekken reken er dan maar op dat je wel valt.. Oke wij waren wel voorzichtig en als je iets scheef zat moest je eraf.. (was de regel, straks kreeg je ongelukken) en wij hadden dan de makste pony van stal.. Maar dit wou ik even zeggen..

Dat meisje heeft een trauma van haar hele leven lang, in het begin zal ze wel niet alleen meer in de bak durven/willen rijden!! Mijn moeder is door haar oom vaak aangerand (niet verkracht, maar aanrakingen op plekken die erg gevoelig zijn) En zij was toen 12/13/14 jaar.. Heeft er nu nog steeds last van, wel stukken minder maar toch. In het begin durfde zelfs naar geen enkele familie, of als iemand oppaste (die oom meost dan oppassen en nam haar mee naar de schuur)

Ik hoop dat dit meisje er over heen komt, maar ze zal er zeker weten een trauma aan overhouden

Die vent moet gewoon de bak in! Levenslang.. En vooraltijd in therapie..

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:31

Gatver, je kan niet eens ff normaal met je paard een bosrit maken.
Echt erg voor het meisje, heeft gelijk een trauma en gelukkig is er niks met het paard. Maar ik vind het echt verschrikkelijk.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:39

Is de dader nu opgepakt dan?

zavander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:46

echt vrezelijk .
is niet mormaal man
is de dader al opgepakt?

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:49

engeltjuh_15 schreef:
Is de dader nu opgepakt dan?

Er is een verdachte opgepakt, of het de dader is moet nog blijken.

nnniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:50

echt verschrikkelijk, een tijdje geleden toen ik in het bos aan t rijden was kwam er ook ineens een man achter een boom vandaan met zn broek op zn knieen. Mijn pony draaide gelukkig uit zichzelf al om en rende keihard weg, moet er niet aan denken dat ik er toen zou zijn afgevallen......

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:51

ze hebben iemand opgepakt maar of het de dader is weet volgens mij nog niemand. Moet geloof ik nog blijken uit dna

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:00

Ja klopt, ik ken iemand die haar kent.
Maar dat meisje reed elke dag dezelfde route, dus waarschijnlijk heeft die man d'r gewoon bekeken een paar week, en nu van d'r paard gesleurd.
Het is echt zoo ziek.
Ze hebben wel een verdachte nu, en ze denken idd dat dat zelfde is als van Marianne Vaatstra. En daar rond Buitenpost waren wel vaker bedreigingen van een lichtgetinte kleine man.

Jolien_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:04

Ze hebben de dader nog niet volgens mij! maar wel verschirkkelijk!

Wat zal dat meisje een trauma hebben! en stel je voor dat het ponytje niet naar huis was gerent! wwat zou dr dan gebeurt zijn!

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:14

wat vreselijk zoiets!!

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:18

als

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:19

als die vent egt is opgepakt vind k dat ze hier in nl maar weer eens moeten invoeren dat ej ook op zo'n elektrische stoel kunt komen! hij zou dan de eerste moeten zijn! wat ene vieze goore venT!

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:23

oke zal even opheldering geven hoor niet aanvallend bedoelt. Ze hebben iemand opgepakt die aan het uiterlijk voldoet. hij heeft nog niet bekent maar er word gekeken naar het dna. Het gaat om een man met lichtgetinte huidskleur. Dus een antaliaan of hoe je het ook maar schrijft bijv dan he. De dader van marianne vaatstra is een blanke man. En ja dat hebben ze ook uit het dna weten te halen. Het dna is heel precies in het geven wat voor kleur de mensen hebben.
Ik heb het uit vertrouwbare bron ( mijn pa is politie en het is hier nog geen 3 km vanaf gebeurt dus wij houden de ontwikkelingen in de gaten) Dus nee het is net dezelfde kerel die marianne heeft vermoord. Het is heel jammer maar die dader loopt nog vrij rond. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is dit is dus niet de zelfde kerel die marianne heeft vermoord. En deze kerel heeft ook nog niet bekent. Dus er is eigenlijk nog niks duidelijk.