Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ja Flashdance ofzo?
Ik denk dat James Stenbeck zo wil verdoezelen dat David alsnog in leven is en wraak wil op Holden.
Abacab schreef:Wat ontzettend jammer dat na alle pech in het dressuurteam Nederland niet vertegenwoordigd gaat worden door de beste afvaardiging. Met Anky, Edward en Antoinette hadden we grote kans gemaakt op goud, maar die kansen zijn nu verkeken.
Als jij die meneer van Sadelhoff werkelijk zo goed kent dan weet je ook dat hij tot aan Aken nog tegen iedereen die het maar horen wilde riep dat Lingh niet naar Athene zou gaan. Quote van van Sadelhoff: "Het interesseert me allemaal niets, al die flauwekul. En ik loop alle risico's..............." Dat maakt het niet zo vreemd dat er nu van alles gespeculeerd wordt.
Laten we met zijn allen hopen dat het verhaal dat nu naar buiten is gebracht ook echt waar is en dat er niet allerlei spelletjes worden uitgespeeld over de ruggen van Edward, Nicole en Lingh. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Edward met Lingh in 2008 een herkansing krijgt in Tokio!
Kayla schreef:ja dat was Flashdance.
Ik denk dat Abigail daar nog steeds niet over heen is en daarom Lingh ontvoerd heeft. Ze doet net alsof ze in LA zit, maar stiekem heeft ze zich verstopt in Fairwinds!