Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mce schreef:'n noodkreet kun je ook mooi verpakken, toch!!
het is imo een beetje te doorzichtig,
maar goed, eind juni weten we hoe het afloopt.
janderegelaa schreef:fleurtjeuh schreef:Ik heb via via gehoord dat er een deel van de paarden al in oostenrijk staan en daar werkelijk op de weide staan en op termijn gecastreerd gaan worden
Er is 1 hengst naar Duitsland en Johnson is terug naar Nijhof.
denisesilver schreef:Zie net dat HP met Taminiau is opgenomen in het landenteam voor Rotterdam. Dus misschien klopt mce's redenatie nog ook
Queen123 schreef:HP scoort wel stabiel boven de 70% momenteel. Zoveel NL combinaties hebben we momenteel niet die dat stabiel doen. Wat dat betreft snap ik de keuze wel om hem op te nemen in het team voor Rotterdam.
Ik zie net dat Horses een artikel heeft geplaatst dat allee Taminiau, Toto JR en Massimo nog niet naar Oostenrijk zijn overgeschreven. Ik heb geen Premium account, dus weet de inhoud verder niet. Wellicht proberen ze toch nog of ze een aantal paarden in NL kunnen houden?
denisesilver schreef:Ik kan sowieso de keuzes voor het team niet volgen. Dat kon ik na de keuze voor EG en HP voor Parijs al niet, na een halve proef tov combinaties die al een aantal jaar een wedstrijdritme hebben. Ben blij dat ik niet in dat wereldje zit, zou er spontaan mee gestopt zijn
Queen123 schreef:HP scoort wel stabiel boven de 70% momenteel. Zoveel NL combinaties hebben we momenteel niet die dat stabiel doen. Wat dat betreft snap ik de keuze wel om hem op te nemen in het team voor Rotterdam.
Ik zie net dat Horses een artikel heeft geplaatst dat allee Taminiau, Toto JR en Massimo nog niet naar Oostenrijk zijn overgeschreven. Ik heb geen Premium account, dus weet de inhoud verder niet. Wellicht proberen ze toch nog of ze een aantal paarden in NL kunnen houden?
manubres schreef:Queen123 schreef:HP scoort wel stabiel boven de 70% momenteel. Zoveel NL combinaties hebben we momenteel niet die dat stabiel doen. Wat dat betreft snap ik de keuze wel om hem op te nemen in het team voor Rotterdam.
Ik kijk geen wedstrijden meer, maar zag onlangs een proef van hem op Taminiau op de World Cup voorbij komen op social media. Dat was niet op aan te gluren. Aanspringen in galop lukte niet, paard was totaal in de war en wist niet wat hij moest doen, begon met benen alle kanten op te wapperen. In galop appuyementen ging Taminiau draven en wist ook niet meer wat hij moest doen. Galop pirouette leek nergens naar.... Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit paard het ook niet meer doet, net als Invictus.