rien10 schreef:cajabol schreef:Rien
Ik snap nog steeds niet wat dieren houden voor de slacht en vervolgens slachten te maken heeft met het verscheuren van een dier door een wolf
Wellicht is dat nu het hele probleem , het niet begrijpen, voelen, beseffen, dat er meer dan een miljoen dieren moedwillig gedood worden om opgegeten te worden. En....totaal onnodig. Ze worden levend niet uitelkaar gescheurd, dat is waar voor zover ik weet, maar wel gedood terwijl ze meestal nog aan het begin van hun volwassenheid zijn. Om het nog maar niet te hebben over de talloze dierproeven op kerngezonde dieren die geen kant opkunnen. Hoe denken we dat de dieren in de dierentuinen gevoerd worden? Allemaal gezonde dieren die hun leven worden opgeofferd zodat wij dieren kunnen gaan bekijken. Ik zou talloze a 4tjes kunnen volschrijven waarom wat wij mensen doen zoveel erger is dan de wolf die moet overleven.
Hoor net dat stal afgebrand is waar schapen en lammeren instonden. Ook weer zoiets. Hoe kan dat, net zoals de talloze branden bij varkens en kippen? Wij zijn toch zo goed voor onze dieren?
Jij bent duidelijk tegen het houden van dieren voor consumptie. Daar tegen zijn is niets mis mee.
Er is niets mis mee en het heeft 0 te maken met de aanwezigheid van wolven in Nederland.
Maar onware/verdraaide informatie over boeren wordt stelselmatig misbruikt om boeren in een kwaad daglicht te zetten en voor het gemak horen daar alle hobbydierenhouders ook maar bij en ik moet zeggen dat ik mij daardoor door de jaren heen steeds meer aangetrokken voel tot te boeren en steeds minder tot de rewilders en de vegans die het dan allemaal wel beter weten en voor een paard zijn neus langs lopen in een parcours. Kan helemaal ziek worden van de Oostvaardersplassen en al die andere plekken zoals in het Drents Friese Woud waar onder het mom van natuur de wolf de koeien wel aan mag vreten en hun kalveren pakt. De moeflons laat verdwijnen. Rewilding is ziek en de wolf is hier niet gekomen omdat hij hier uit eerste keus is. Ze willen hier helemaal niet zijn maar worden gedood als ze in de mooie territoria in Duitsland verschijnen. Ze zullen flink toenemen in aantal want voor eten zorgen is geen groot probleem , de keuze is reuze er loopt hier van alles op twee en vier benen rond en een wol met honger gaat echt niet voor een mens aan de kant dus na heel veel dierenleed gaat dit alsnog gereguleerd worden en voordien zullen ze op steeds meer plaatsen terecht komen waar ze eigenlijk niet kunnen leven maar wel moeten. Ze zullen voor steeds meer angst gaan zorgen. Dierenleed niks anders. Gelijk de korhoenders die ten dode opgescheven zijn en maar steeds weer in worden gevlogen .... Omdat er subsidie voor is en er mensen van willen leven, niet omdat het voor de dieren zo leuk is. Rewilders zijn eigenlijk mega slechte boeren, Ze verzorgen niet, ze voeren niet, enz enz.