Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Lalahorse schreef:nee maar dit is toch vaak zo als je dieren mishandelt dat je dan een verbod krijgt
Kun je misschien stoppen met speculatie als feiten te brengen?
Dat leest heel verwarrend en vervelend.
Lalahorse schreef:Cayenne schreef:Kun je misschien stoppen met speculatie als feiten te brengen?
en waarom mag ik dan niet gewoon mee praten . als hun geen verbod op dieren houden krijgen dan kunnen ze toch door gaan als ze weer paarden hebben of zie ik dit verkeert ik doe helemaal niets verkeerts
[***] schreef:Cayenne schreef:Kun je misschien stoppen met speculatie als feiten te brengen?
en waarom mag ik dan niet gewoon mee praten . als hun geen verbod op dieren houden krijgen dan kunnen ze toch door gaan als ze weer paarden hebben of zie ik dit verkeert ik doe helemaal niets verkeerts
Lalahorse schreef:ik breng het niet als een feit , maar ik denk gewoon mee , er is gewoon een kans dat ze een verbod krijgen op paarden houden . als dit niet gebeurt en de paarden komen terug of kopen andere paarden dan gaat het gewoon weer verder , en dit is toch wat we niet willen
Lalahorse schreef:hun vader betaal de alles . ze krijgen de paarden niet meer terug . ik denk dat ze ook een verbod op dieren hebben gekregen
Cayenne schreef:AmyII schreef:Wellicht dat ze zelf onderling wat oplossen. Van degene die ik gesproken heb weet ik dat ze vrij snel een goede nieuwe plek had en weg was (gelukkig!).
Weet jij of ze uberhaupt wel op die locatie blijven zitten als bedrijf?
Zebrastreep schreef:Een verbod op het niethouden van dieren hoor je niet vaak in Nederland ….