Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:En het is al meerdere keren gezegd; Een te zwaar iemand kan een goede zit hebben, maar vet beweegt. Links of rechtsom merkt een paard dat.
Mars schreef:Vet beweegt nu eenmaal. Het is massa waar je geen controle over hebt. Natuurlijk heb je gewoon kleding aan maar jij hebt nog nooit een stel borsten zien stuiteren bij een doorzittende dame die geen sportbh aan had? Kan me niet voorstellen
purny schreef:Zelfs zonder overgewicht stuiteren de dames aardig heen en weer als je aan het lichtrijden bent.. als je gewoon een flinke bos hebt....
Anyway ik hoop er over een aantal maanden weer eens op te kruipen. Maar dan moet ik eerst nog een aantal kilo's kwijt zijn en moet mijn balans beter zijn
Daphara schreef:Mars schreef:Vet beweegt nu eenmaal. Het is massa waar je geen controle over hebt. Natuurlijk heb je gewoon kleding aan maar jij hebt nog nooit een stel borsten zien stuiteren bij een doorzittende dame die geen sportbh aan had? Kan me niet voorstellen
Lezen is een kust die je blijkbaar niet beheerst of wil beheersen. Ik heb letterlijk de rondstuiterende borsten en sport BH in mijn post genoemd, 2x zelfs.
Mars schreef:Vet beweegt nu eenmaal. Het is massa waar je geen controle over hebt. Natuurlijk heb je gewoon kleding aan maar jij hebt nog nooit een stel borsten zien stuiteren bij een doorzittende dame die geen sportbh aan had? Kan me niet voorstellen
Mars schreef:Daphara schreef:
Lezen is een kust die je blijkbaar niet beheerst of wil beheersen. Ik heb letterlijk de rondstuiterende borsten en sport BH in mijn post genoemd, 2x zelfs.
Calm your tits hun
Daphara schreef:Dat schreef ik al; dubbel ingesnoerd in een BH, kalmer dan dit worden ze echt niet.
Mars schreef:U zei iets over niet kunnen lezen?
En tja, heel erg bodyshamend, vet beweegt nu eenmaal. Bij de een meer dan de ander misschien. Er zitten geen spieren of botten in.
c_alsemgeest schreef:_Mir schreef:Zijn paarden überhaupt wel gemaakt om op te gaan zitten
De gene die wij hebben verkregen als resultaat van jaren lang fokken wel...
purny schreef:anjali schreef:Ik heb al eerder gezegd,ga dan verder gewichtsdragers fokken voor de steeds zwaarder en langer wordende ruiters
En ik vind dit niet de goede oplossing. Als je te zwaar bent voor een paard dan ben je te zwaar. Punt.
Fly_high schreef:Bij de maneges (waar de discussie mee is begonnen) vind ik absolute getallen dan weer wel de beste aanpak, omdat je niet de ruimte hebt om elke combinatie apart onder de loep te nemen. Dus dan zou ik ondergrens van wat elk paard zou moeten kunnen dragen (uitgaande van rijkunsten van een zoutzak dus) aanhouden, ook al komt er Christian Ahlmann of Jeroen Dubbeldam langs
Mars schreef:Daphara het is een beetje moeilijk discussiëren als je reageert op dingen die ik niet schrijf en er je eigen verhaal van maakt.