Citaat:
Ik vind het best jammer dat jij niet wil zeggen wat je dan niet wil "voor elkaar wil krijgen". Juist omdat je zo'n uitgesproken mening hebt. Waarom geef je nu geen antwoord. Als je niet helemaal zo'n idee hebt van wat je "niet voor elkaar wil krijgen" mag je dat ook best zeggen.
Oh sorry geen bewuste bedoeling om daar geen antwoord op te geven.
Dacht dat mijn mening wat ik niet graag zou willen kunnen wel duidelijk was juist door mijn uitgesproken mening. Dus nu een herhaling van wat ik al heb gezegd:
Wat ik niet wil kunnen:
Zo'n enorm sterke handen hebben, die ook nog vaak ongelijk zijn.
Bij wijze van hoor ik de instructrice zeggen, luchtig in de hand blijven, let op je linker hand!!
Wat ik niet zou willen kunnen, van voor naar achter rijden.
Nu zal dat zeker ook wel eens gebeuren, maar het doel is altijd andersom.
Wat ik niet wil kunnen is een paard uit zijn natuurlijke beweging rijden, zoals wel is met de overdreven bewegingen.
Wat ik niet zou willen kunnen is een paard zo zenuwachtig/ op druk rijden.
Hier ga ik commentaar op krijgen, maar ach, ben dat nu wel gewend.

Echte hete karakterpaarden zoals ze dan al snel genoemd worden zie ik bij Gal niet, die kunnen zijn rijstijl niet aan. Wat misschien dan ook klopt bij het rijtje wat eerder is aangehaald. Dat past niet bij zijn manier van rijden. Dus gaan staken vroeg of laat. De echt vroege hebben we niet eens ooit gezien. De andere wel. Het is juist een vergevingsgezind paard die die enorme druk aan kan.
Waaronder ik Totilas schaar. Dat leek me zo'n enorm lief paard. Altijd braaf willen zijn.
Ja ik denk dat Gal de paarden zelf over de zeik helpt. Want dan gaan ze spectaculair. Dat gaf hem juist zijn punten. Dus in die zin begrijp ik zijn rijden wel.
Ik ben van ontspanning. Harmonie.
En al zijn paarden lieten dat wel zien bij de ruiters die ze voor hem hadden gereden, dus het is echt de manier van rijden/trainen.
Dressuur moet er uitzien of de ruiter niets doet en de paard zelf zijn proefje loopt.
Happy.
Wat duidelijk was bij Jessica, echt zo dubbeldik genoten.
Wat ik niet wil kunnen zijn zijn kapstokvoeten, maar helaas heb ze wel