Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:Serieus? Shettendiefje?
En wat nou als Total US uit zijn stal gehaald wordt door iemand die het niet eens is met zijn verzorging en het feit dat hij veel binnen staat. Is het dan een kwpner diefje? Wat iemand ziet als goede verzorging van een paard is voor een gedeelte toch echt persoonlijk. Daarom is er een instantie die dat toetst, die hebben in dit geval gezegd dat de pony prima verzorgd wordt, daar kun je iets van vinden, maar dat hoort er niet toe te doen. Nu was het iemand met ‘goede’ bedoelingen, maar de volgende keer is het iemand die van mening is dat alle shetten in de worst horen ( is wat voor te zeggen;) ) en dan is het niet zo onschuldig meer.
DuoPenotti schreef:Ah zo
Ja duidelijker.
Maar die lijst, daar kan ik als particulier wel op kijken? Of daar iig een aanvraag voor doen?
Dus pietje komt hier voor te bijrijden en ik kan dan opvragen of pietje op die lijst staat?
Dan krijgen ze het daar vast druk, dus ik denk niet dat het gaat gebeuren.
Nee op fb is niet netjes, een pony jatten ook niet.
En ja ik zou het nog steeds willen weten wie het zijn, je zou ze maar over de vloer hebben. Zijn ze het niet met je eens, pony weg...
Door rood fietsen mag ook niet, nee lijst mag ook niet, toch word het gedaan.
Ik vind dat je het echt teveel goedpraat wat ze gedaan hebben.
anjali schreef:Ik heb ook wel eens iets raars meegemaakt met een verzorgster.Later bleek dat die persoon geestelijk niet in orde was. Maar ik neem geen verzorgsters meer want het is onvoorspelbaar wat ze gaan doen.
7ofhearts schreef:elnienjo schreef:Ik vind het echt schokkend dat sommigen de diefstal goedpraten. Dan ben je geen Penny meer maar 'n PETA.
Wat is er hier op Bokt toch “ mis “ met een Peta?
Niet dat ik daar toe behoor, maar het is me al vaker opgevallen.
DuoPenotti schreef:Ik lees het zo dat niet direct Peta verantwoordelijk is, maar het gedrag in hoe sommige bokkers deze daders goed praten. Dat het geen penny gedrag is maar veel verder gaat.
Overigens niet mijn gedachte, ik vind het penny gedrag. En ja ook volwassenen kunnen bij mij een penny zijn![]()
speurneusc schreef:https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... xrjE9L0szo
na check landelijke inspectie, geen enkele tekenen van verwaarlozing!!!!!!!!!!!!!!!
DuoPenotti schreef:2 kanten?
Je bent een ordinaire brutale dief en die kant moet ook nog belicht worden ook?
Echt de wereld op de kop.