Veel aangiften en klachten; ‘Mensen overlopen door paarden'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:15

Urielle schreef:
Ik weet dat het een heel foute gedachte is, maar ik hoop nog steeds zo hard dat er iemand bij zo'n demonstratie echt superbesmettelijk is en alle demonstranten gewoon echt hartstikke ziek worden, randje ziekenhuis, met flink wat restklachten, en dan eindelijk snappen waarom ze daar niet moeten zijn. Soort van levensles zeg maar.

Buiten heb je geen besmettingen.
ME staat ook gewoon hutje mutje te patatje eten hoor,of kunnen die gewoon geen carona krijgen? :D .Maar dat hindert niets toch?
Mensen die dit extreem geweld van de politie hier goed gaan praten zijn geen haar beter dan de ME.
Geweld is geweldig tegen mensen die gewoon voor hun rechten opkomen,welkom dictatuur.
Allemaal VVD gestemd zeker?
Dit geweld wordt nu alleen maar erger .ME heeft een vrijbrief om gewoon mensen inelkaar te slaan.
Net zolang tot er geen demonstratie`s meer zijn.
Alleen demonstreren waar de overheid mee eens is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:17

loriene schreef:
Urielle schreef:
Ik weet dat het een heel foute gedachte is, maar ik hoop nog steeds zo hard dat er iemand bij zo'n demonstratie echt superbesmettelijk is en alle demonstranten gewoon echt hartstikke ziek worden, randje ziekenhuis, met flink wat restklachten, en dan eindelijk snappen waarom ze daar niet moeten zijn. Soort van levensles zeg maar.

ME staat ook gewoon hutje mutje te patatje eten hoor,of zijn die krijgen gewoon geen carona :D .Maar dat hindert niets toch?
Mensen die dit extreem geweld van de politie hier goed gaan praten zijn geen haar beter dan de ME.
Geweld is geweldig tegen mensen die gewoon voor hun rechten opkomen,welkom dictatuur.
Dit geweld wordt nu alleen maar erger .ME heeft een vrijbrief om gewoon mensen inelkaar te slaan.

https://www.ed.nl/eindhoven/dertien-mee ... ~a59b7118/

nee hoor ME krijgt geen corona....

En geen VVD gestemd.
En als ik gezond zou zijn zou ik best ME-er willen zijn hoor :j
Al denk ik dat ik te vaak op het matje moet komen als ik zo'n eigenwijze dramzak te vaak tegen het bolletje mep.... :P :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:21

loriene schreef:
ME staat ook gewoon hutje mutje te patatje eten hoor,of kunnen die gewoon geen carona krijgen? :D .Maar dat hindert niets toch?

Sla jij nu gewoon echt alle andere berichten over en schrijf je verder alleen wat je wil schrijven?
ik heb al een aantal keren dingen geschreven en gevraagd, maar ik krijg echt 0,0 respons....

En echt echt echt echt, ga op vakantie naar een echte dictatuur en doe daar wat wat niet mag.. voordat je dit een dictauur DURFT te noemen.. echt... Verwende nesten zijn het, gatver..

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:24

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:26

Cer schreef:
loriene schreef:

Sla jij nu gewoon echt alle andere berichten over en schrijf je verder alleen wat je wil schrijven?
ik heb al een aantal keren dingen geschreven en gevraagd, maar ik krijg echt 0,0 respons....

En echt echt echt echt, ga op vakantie naar een echte dictatuur en doe daar wat wat niet mag.. voordat je dit een dictauur DURFT te noemen.. echt... Verwende nesten zijn het, gatver..

Vragen waar ik allang antwoord op heb gegeven en herhalen doe ik niet

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:28

Ik herken niemand, welke partij is dat? Wanneer is dat gefotografeerd?
En, jij hoeft ook niet perse afstand te houden thuis, achter gesloten deuren, dus niet zo janken over de elite...

Citaat:
herhalen doe ik niet

Ik heb hier al vaak gelezen over ME die mensen in elkaar slaat....
waarbij ik me afvraag of als 3 ME'ers dat doen, dat dat dus voor ALLE ME'ers geldt.. geen antwoord op gehad

Mensen die niet inzien dat demonstranten die wapens naar een demonstratie meenemen en een gesprek daarover vervolgens stelselmatig negeren zijn geen haar beter dan mensen die onnodig geweld gebruiken.. of niet soms?

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:28

loriene schreef:
[

Vragen waar ik allang antwoord op heb gegeven en herhalen doe ik niet

loriene schreef:
[
ME staat ook gewoon hutje mutje te patatje eten hoor,of zijn die krijgen gewoon geen carona :D .

Ja kom, dan ook graag hier op antwoorden :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:34

Cer schreef:
Ik herken niemand, welke partij is dat? Wanneer is dat gefotografeerd?
En, jij hoeft ook niet perse afstand te houden thuis, achter gesloten deuren, dus niet zo janken over de elite...

Citaat:
herhalen doe ik niet

Ik heb hier al vaak gelezen over ME die mensen in elkaar slaat....
waarbij ik me afvraag of als 3 ME'ers dat doen, dat dat dus voor ALLE ME'ers geldt.. geen antwoord op gehad

Mensen die niet inzien dat demonstranten die wapens naar een demonstratie meenemen en een gesprek daarover vervolgens stelselmatig negeren zijn geen haar beter dan mensen die onnodig geweld gebruiken.. of niet soms?

Is rechtsboven die dame nanninga? Dat zou wat verklaren iig. Maar ik haal er ook weinig uit. Heb alleen gehoord dat FvD een huiskamerfeestje had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:36

Op 1 van de foto's links staat Baudet, zij hielden idd vannacht een feest in een huiskamer, heb er een filmpje van gezien.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:36

Ninx schreef:
:D _/-\o_

Mensen die niet inzien dat demonstranten die wapens naar een demonstratie meenemen en een gesprek daarover vervolgens stelselmatig negeren zijn geen haar beter dan mensen die onnodig geweld gebruiken?

Als het idd FvD is, dan snap ik niet dat die FB mensen (en loriene) het over De Elite hebben die zgn alles mogen. .
FvD is toch juist overtuigd dat Corona niet bestaat.. dan is het toch logisch dat die een feestje vieren?
Ik mis even de hele essentie van wat je hier nou mee wil zeggen :?

secricible

Re: Veel aangiften en klachten; ‘Mensen overlopen door paarden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:41

Dan ben ik ook even de clou kwijt :')
Maar die omgeving zag er krapper uit dan dit voor mijn gevoel.

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:41

[
ME staat ook gewoon hutje mutje te patatje eten hoor,of zijn die krijgen gewoon geen carona :D .
[/quote]

Ja kom, dan ook graag hier op antwoorden :)[/quote]

Wil ik nog wel even op antwoorden hoor.
Die zijn gewoon besmet toen ze lekker allemaal patatjes gingen eten nadat ze weer even lekker hadden geslagen.
Maar dat antwoord ligt niet in jullie straatje dus zal wel bij die hele gevaarlijke demonstranten weg komen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:43

Volgens mij is het óf oude foto's van FvD of Ja21. Ik meen Eerdmans te herkennen en Nanninga. Baudet herken ik zelf niet op de foto.

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:43

Cer schreef:
Ninx schreef:
:D _/-\o_

Mensen die niet inzien dat demonstranten die wapens naar een demonstratie meenemen en een gesprek daarover vervolgens stelselmatig negeren zijn geen haar beter dan mensen die onnodig geweld gebruiken?

Als het idd FvD is, dan snap ik niet dat die FB mensen (en loriene) het over De Elite hebben die zgn alles mogen. .
FvD is toch juist overtuigd dat Corona niet bestaat.. dan is het toch logisch dat die een feestje vieren?
Ik mis even de hele essentie van wat je hier nou mee wil zeggen :?

Moet je maar beter lezen.
Jullie zeiken toch over het afstand houden?
Moet ik nu alles weer herhalen? :z

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:44

loriene schreef:
Maar dat antwoord ligt niet in jullie straatje dus zal wel bij die hele gevaarlijke demonstranten weg komen.

En van welke partij zijn die fotos hierboven (welke Eliteclub)?

En je weet dat je binnen mensen mag ontvangen he, jij ook, hoef je niet perse Elite voor te zijn.. :j (het wordt afgeraden en is niet slim, maar er wordt achter de voordeur niet gecontroleerd ZOALS BIJ EEN DICTATUUR BIJVOORBEELD.... :j

Citaat:
Moet ik nu alles weer herhalen?
ja, waarom niet? de rest herhaal je ook :j

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:48

Oh, ik dacht dat je juist bedoelde dat die nooit corona kregen.

Maar hoe weet jij dat die binnen samen friet (ja Eindhoven is friet) eten?

Ja de kans dat ze van een schreeuwende roeptoeter corona krijgen is ook niet nul natuurlijk.
Kijk als die vredelievend stil waren is dat natuurlijk anders.

loriene

secricible schreef:
Volgens mij is het óf oude foto's van FvD of Ja21. Ik meen Eerdmans te herkennen en Nanninga. Baudet herken ik zelf niet op de foto.

Maar even goed zoeken,vinden jullie vast wel weer een goed antwoord op. }>

8nnemiek

loriene schreef:
Die zijn gewoon besmet toen ze lekker allemaal patatjes gingen eten nadat ze weer even lekker hadden geslagen.

Want je krijgt sneller corona van het eten van een frietje dan van relschoppers die het niet zo nauw nemen met de maatregelen en die lopen te schreeuwen en de ME in het gezicht spugen?

Of heb je ook nog bewijs dat de ME agenten allemaal aan hetzelfde frietje hebben zitten likken? :')

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:49

DuoPenotti schreef:

Ja de kans dat ze van een schreeuwende roeptoeter corona krijgen is ook niet nul natuurlijk.

Stonden buiten patatje te eten.
Zijn genoeg foto`s van gemaakt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:50

loriene schreef:
secricible schreef:

Ik vind het meer een goed voorbeeld van ongefundeerd geroeptoeter eigenlijk.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:50

loriene schreef:

Hoezo nou zoeken dan? Ik vraag het toch gewoon? waarom kun je wel die post plaatsen en niet even de moeite nemen om toe te lichten wie het zijn?

Wat is dat toch voor dat achterlijke (excuse my french) gepraat in raadselen alsof er een soort geheime code is die je moet kraken voordat je snapt waar iemand het over heeft... wat super irritant is dat zeg...

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:53

8nnemiek schreef:
loriene schreef:

Want je krijgt sneller corona van het eten van een frietje dan van relschoppers die het niet zo nauw nemen met de maatregelen en die lopen te schreeuwen en de ME in het gezicht spugen?

Of heb je ook nog bewijs dat de ME agenten allemaal aan hetzelfde frietje hebben zitten likken? :')

Ben je nou echt zo dom?
Maatregelen van 1,5 m afstand?
Hielden de demonstranten hun toch niet aan? Daardoor heerlijk geweld gebruiken toch?
Hutje mutje patatje eten?
Snap je het nu dan?

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:54

loriene schreef:
DuoPenotti schreef:

Stonden buiten patatje te eten.
Zijn genoeg foto`s van gemaakt.

Nu word je wel heel raar....
Buiten kun je het volgens jou niet krijgen, daarom ook niet van de rellers.
Maar dat frietje eten buiten is ineens onderling wel een probleem?
Zonder dat ze elkaar in de bek schreeuwen of spugen....

Je begrijpt ook dat je jezelf nu wel erg tegenspreekt?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:56

Ik ben hier ook heel benieuwd naar, plus naar nog een aantal andere vragen.... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 13:58

Dat jullie nog serieuze antwoorden van loriene verwachten.. :')