Sodeletuut schreef:Wij ook, inderdaad gisteren ook de sticker binnen. Gewoon het formulier invullen op basis van de gegevens die in het paspoort staan, betalen en klaar!
En welk formulier heb je het dan over?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oriotti schreef:Sodeletuut schreef:Wij ook, inderdaad gisteren ook de sticker binnen. Gewoon het formulier invullen op basis van de gegevens die in het paspoort staan, betalen en klaar!
michenou schreef:Jeetje wat flauw. Die PPI stuurt het gewoon klakkeloos op en de NRPS stuurde mij het paspoort terug op zónder sticker. Conclusie van hun is dat ik het paspoort weer heen en weer moet laten verzenden voor bij elkaar 18 euro. Ze zijn niet goed. Sticker verzenden konden ze vanwege fraude écht niet doen..
Nandos schreef:Sodeletuut schreef:
Voor wie zijn import nog moet registreren in NL NSVT doet dit voor nu maar €15... Super snelle service! Mijn Duitse warmbloed staat nu keurig bij de Rvo in de chip database en op mijn naam.
Mail ik hiervoor het stamboek?
Wendy_Komen schreef:Oriotti schreef:
https://www.nsvt.eu/formulieren/paard-o ... n-op-naam/
Oriotti schreef:Ik heb vanmiddag even alle manegepaarden en -pony's gecheckt bij mij op stal en ook hier zitten er een paar bij die niet in NL geregistreerd staan. Lekkere kostenpost in deze al financieel zware tijden...
Maar nu had ik 3 pony's die een paspoort hebben van het Nederlands Welsh pony en Cob stamboek, maar als ik zocht bij het RVO op chipnummer stonden zij niet geregistreerd. Hun levensnummer ingevoerd, deze stond bij alledrie wel geregistreerd maar gekoppeld aan een ander chipnummer en bij de PPI stond dan KWPN, terwijl ze een NWPCS paspoort hebben.
Iemand enig idee wat dit voor geks is? En waar zou ik het kunnen nakijken wat klopt?
Marije_jiplover schreef:Of er is gerotzooid met de paspoorten en de paarden zijn niet wie je denkt dat ze zijn.
Oriotti schreef:Ik heb vanmiddag even alle manegepaarden en -pony's gecheckt bij mij op stal en ook hier zitten er een paar bij die niet in NL geregistreerd staan. Lekkere kostenpost in deze al financieel zware tijden...
Maar nu had ik 3 pony's die een paspoort hebben van het Nederlands Welsh pony en Cob stamboek, maar als ik zocht bij het RVO op chipnummer stonden zij niet geregistreerd. Hun levensnummer ingevoerd, deze stond bij alledrie wel geregistreerd maar gekoppeld aan een ander chipnummer en bij de PPI stond dan KWPN, terwijl ze een NWPCS paspoort hebben.
Iemand enig idee wat dit voor geks is? En waar zou ik het kunnen nakijken wat klopt?
Brainless schreef:Maaike_Ma schreef:Ik heb er 2 met knhs paspoort daar staat bij geboortedatum 1-1-1900 ook zoiets geks..
Dan is hij officieel niet geldig.
Op het paspoort van mijn Fjord stond helemaal geen geboortedatum.. was ook vast een stagiaire die hem gemaakt heeft.