edit: hoe gaat dat taggen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Niobe schreef:Maar waarom kunnen veel mensen dat wel en sommige niet?
Ik ga er van uit dat de grap soortgelijk is als die van vorig jaar, waarbij de grap vanuit Bokt uit bleef en users gewoon zelf de boel bij elkaar lullen
edit: de 1 april grap
Telpeva schreef:Niobe schreef:Maar waarom kunnen veel mensen dat wel en sommige niet?
Ik ga er van uit dat de grap soortgelijk is als die van vorig jaar, waarbij de grap vanuit Bokt uit bleef en users gewoon zelf de boel bij elkaar banketstaaf
edit: de 1 april grap
NadjaNadja schreef:@Niobe persoonlijk vermoed ik dat dat komt doordat het nog niet iedereen is gelukt om op Flarum in te loggen. De mensen die het wel lukt, kunnen waarschijnlijk wel taggen en de rest niet.
Giolli schreef:NadjaNadja schreef:@Niobe persoonlijk vermoed ik dat dat komt doordat het nog niet iedereen is gelukt om op Flarum in te loggen. De mensen die het wel lukt, kunnen waarschijnlijk wel taggen en de rest niet.
Dat komt zeker door het niet juist invullen van de vragenlijst hè.
[url=*link*]@gebruiker[/url]
Mizora schreef:[ [url=m/vUEfa7.png]Afbeelding[/url] ]
Klik met je rechtermuisknop op dit plaatje en selecteer "copy link address" (of de nederlandse vertaling ervan).
Schrijf dan het volgende in je berichtje (excl. het woord code en *link* vervangen door de net gekopieerde link):
- Code
[url=*link*]@gebruiker[/url]
Dan krijg je dit:
@ClaudiaHS