Schoentje schreef:Hm, dat wordt een paard half rijden, Jeroen kijken en weer rijden dus...Heb je geen stapmolen of Pennymeisje?
Schoentje schreef:Hm, dat wordt een paard half rijden, Jeroen kijken en weer rijden dus...Als je jezelf kunt filmen tijdens het springen, kan je vast ook een filmpje kijken tijdens het rijden!
Roosch schreef:Schoentje schreef:Hm, dat wordt een paard half rijden, Jeroen kijken en weer rijden dus...Heb je geen stapmolen of Pennymeisje?Ik meld me als pennymeisje!!
Silkwood schreef:Netjes gereden weer van Qatar, ontzettend fijne combinaties!Ja! Zonde dat ze als team net niet door waren.
het lijkt alsof de bovenste lat van die eerste muur een stukje verschoven is bij Tops en ze die daarna niet meer goed gelegd hebben...
Waarom bokken die paarden eigenlijk allemaal zo na de finish ? Lijkt me stug dat ze zelf doorhebben dat ze een goede tijd gelopen hebben ofzo toch
BaileyMix schreef:Waarom bokken die paarden eigenlijk allemaal zo na de finish ? Lijkt me stug dat ze zelf doorhebben dat ze een goede tijd gelopen hebben ofzo toch Reactie op het publiek?
besita schreef:Hackmore en trens en belly bandMaar de hackamore staat in verbinding met het bit dan? Of hoe werkt deze combinatie? Lijkt me enorm veel druk op de neus?En belly band tegen de sporen dan?
Hehe, denk dat iedereen nu zoiets heeft van, Beter een paar strafpunten aan tijdsoverschrijding en foutloos rond dan een balk eraf.