Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pol013 schreef:Serieus, ik verlies hier mijn vertrouwen bijna in gehele paardenminnende wereld. In de dame springamazone die zich niet netjes gedraagt maar tenminste publiekelijk haar excuses aanbied. Maar al helemaal in die andere paardenmensen die met pek en veren klaar staan. Gewoon diep triest dat we zo met elkaar om gaan. OmdT zij bekend is en wij online vrijheid van meninguiting hebben kunnen we gewoon maar roepen over een ander wat wij willen.
Ik wil de mensen die proberen genuanceerd te denken bedanken. Jullie zijn de reden van mijn bijna in bovenstaande regels.
pol013 schreef:Serieus, ik verlies hier mijn vertrouwen bijna in gehele paardenminnende wereld. In de dame springamazone die zich niet netjes gedraagt maar tenminste publiekelijk haar excuses aanbied. Maar al helemaal in die andere paardenmensen die met pek en veren klaar staan. Gewoon diep triest dat we zo met elkaar om gaan. OmdT zij bekend is en wij online vrijheid van meninguiting hebben kunnen we gewoon maar roepen over een ander wat wij willen.
Ik wil de mensen die proberen genuanceerd te denken bedanken. Jullie zijn de reden van mijn bijna in bovenstaande regels.
Calanddra schreef:Hebben een aantal hier het filmpje ook afgekeken? Je ziet zelfs als ze weer al een halfrondje heeft gereden het paard alsnog ontzettend hard op te rem trekken met haar handen ontzettend hoog, paard doet niks...loopt netjes en braaf, en dan doet ze dit. En ook nog eens meerdere keren. Dit heeft niks meer met het struikelen te maken en de adrenaline nadat dit gebeurt.
Ayasha schreef:Nee Kaatje, we moeten haar nog een bloemetje brengen omdat het paard haar dwong tot deze actie waardoor zij nu onder vuur ligt. K*tknol ook.
Pocca_Locca schreef:Weet je wat!!!!!???!
Is.het. Misschien. Een. Idee. Om...voor een poosje alle Bokt privacy regels aan onze paardrijlaarzen te lappen en filmpjes van willekeurige mede bokkers, voorzien van naam en toenaam, op Bokt te zetten. Filmpjes waar desbetreffende personen niet zo trots op zijn. Misschien weten ze niet dat het opgenomen is, misschien wel, dat maakt niet uit. Maar heeeeel de ( Bokt)- wereld mag zeggen en schrijven en kritiek leveren wat 'ie wil. Dan doen we even net alsof deze gefilmde bokkers, bekende, publieke figuren zijn.Spoiler:
laat het duidelijk zijn, dat ik dit natuurlijk niet serieus meen..
Picasso schreef:Ayasha schreef:Nee Kaatje, we moeten haar nog een bloemetje brengen omdat het paard haar dwong tot deze actie waardoor zij nu onder vuur ligt. K*tknol ook.
Je kan iemand alleen maar beoordelen (of veroordelen) op iets wat jij gezien hebt, niet wat er achter de schermen gebeurt. Die dingen vermoed je alleen, maar daar kan je iemand niet op afrekenen omdat je simpelweg die info niet hebt. En niemand keurt deze rare acties goed, het gaat er alleen om wat er gesuggereerd wordt door deze en gene wat er loos zou zijn met het paard of dat de amazone een slecht mens is, slecht traint achter de schermen. Geen van jullie weet of dat waar is of niet en vind het daarom raar dat iemand afgerekend wordt op iets wat vermoed wordt... Lees enkele reacties maar eens terug.
Sammie schreef:Nu ja.. als het echt om het paard draait, die hebben weinig wrok dus die is dat allang weer vergeten. Die zit lekker aan zn hooi te knabbelen en de wereld draait door
Picasso schreef:En nogmaals: ik vind de actie op het filmpje niet fraai en vrij dom ook nog, maar amazone heeft dit zelf ook al lang en breed toegegeven en hiervoor excuses aangeboden. Meer kan ze niet doen.
Picasso schreef:Ayasha schreef:Als dit voor de schermen gebeurt, waarom zou het dan niet achter de schermen gebeuren waar er geen gevolgen aan vast hangen?
Dat zeg ik toch? Dat zou kunnen, maar dat WEET jij niet... daar gaat het om.