Van de tong kan iedereen gebeuren, heel erg jammer, had me ontzettend verheugd op zijn kür voor morgen..
En dit is typisch bokt weer, iedereen weet het mooi te vertellen, de beste stuurlui staan aan wal, blugh
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jenn0dv schreef:Ga lekker je eigen lijf naar de kl*te helpen en laat een ander levend wezen erbuiten!!
Ga zelf rennen voor een medaille!
Hoeveel aanbidders van dit soort idioterie alleen al op dit forum zijn doet mij echt verbazen, hoe kun je hier in godsnaam naar kijken en plezier aan beleven?! Laat staan dit verdedigen. Een dier compleet door het dolle met bloed uit zijn mond!
Ik hoop dat generaties na ons over een aantal jaar terugkijken op deze tijd en zich doodschamen over hoe er door mensen met paarden werd omgegaan, ik hoop het zo...
Bah!!
jenn0dv schreef:Ga lekker je eigen lijf naar de kl*te helpen en laat een ander levend wezen erbuiten!!
Ga zelf rennen voor een medaille!
Hoeveel aanbidders van dit soort idioterie alleen al op dit forum zijn doet mij echt verbazen, hoe kun je hier in godsnaam naar kijken en plezier aan beleven?! Laat staan dit verdedigen. Een dier compleet door het dolle met bloed uit zijn mond!
Ik hoop dat generaties na ons over een aantal jaar terugkijken op deze tijd en zich doodschamen over hoe er door mensen met paarden werd omgegaan, ik hoop het zo...
Bah!!
Abiola schreef:fransje23 schreef:Ik mis toch iets van happy athlete als ik zo naar Undercover kijk...
Zie je misschien een topatleet die iets te veel last heeft van spanning? Dat is namelijk wat ik zie, en dat gebeurt de beste atleet, ook de mens.
Arabesk schreef:Zo ontzettend veel stress kun je een beest niet aandoen. Als ze echt zo psychisch doordraaien moet je je afvragen of topsport met paarden nog wel zo eerlijk is.......
Maar ja dit is bokt, dus![]()
![]()
![]()
bij 'onze'dressuur ruiters. Ach en wee, wat sneu allemaal en jee wat zeuren die Duitsers toch telkens over onze manier van rijden, poe poe is allemaal jaloezie peeuw peeuw.
Cinnepin schreef:Toch snap ik niet dat mensen zo vol lof over de sport kunnen praten ( hoge sport ). En daar bedoel ik niet alleen Gal mee.
Ik rijd geen wedstrijden en ben dat ook niet van plan. Maar als je paard zo gespannen is, waarom nog starten? Waarom zo'n dier ( imo ) kwellen en hem toch te laten doen wat je wilt? En dus strak houden ( omdat je geen andere keus hebt ). Ik vind dat dus niet diervriendelijk
Het wordt eens tijd dat de mensen beter naar hun dieren luisteren!
Een paard heeft ook gevoel!
Cinnepin schreef:Toch snap ik niet dat mensen zo vol lof over de sport kunnen praten ( hoge sport ). En daar bedoel ik niet alleen Gal mee.
Ik rijd geen wedstrijden en ben dat ook niet van plan. Maar als je paard zo gespannen is, waarom nog starten? Waarom zo'n dier ( imo ) kwellen en hem toch te laten doen wat je wilt? En dus strak houden ( omdat je geen andere keus hebt ). Ik vind dat dus niet diervriendelijk
Abiola schreef:fransje23 schreef:Ik mis toch iets van happy athlete als ik zo naar Undercover kijk...
Zie je misschien een topatleet die iets te veel last heeft van spanning? Dat is namelijk wat ik zie, en dat gebeurt de beste atleet, ook de mens.
R12312 schreef:Cinnepin schreef:Toch snap ik niet dat mensen zo vol lof over de sport kunnen praten ( hoge sport ). En daar bedoel ik niet alleen Gal mee.
Het is een EK snoes! En wij amateurs kwellen onze paarden heel wat meer met dagelijks erop zitten.
listiglistje schreef:fransje23 schreef:En ik weet dat mijn laatste in een dooddoener is, maar helaas wel waar
Dat is ook zo....maar dat doet ie anders nooit
sommige zaken kun je vooraf niet voorspellen! In de gewone kur liep ie super en was hij relaxed