Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LBLGypsyCobs schreef:geerke schreef:zag net een foto van een blauwe tong,van Totilas....zou de dressuursport ooit weer worden zoals het ooit was?
Is dit nog goed te praten?Of zijn de meesten blind?
Dat we na zo'n evenement kunnen zeggen 'wat was het weer mooi he, zo harmonieus'...
listiglistje schreef:Ik heb 2 dagen gekeken, maar toch een heleboel leuke en goede combinaties geziendaar heb ik van genoten!
Daarnaast valt een gp paard opleiden en een gp proef rijden niet mee, dus respect hiervoor!
Purkie van die combi was ik heel erg gecharmeerd, echt top! Dat beloofd wat.
geerke schreef:zag net een foto van een blauwe tong,van Totilas....zou de dressuursport ooit weer worden zoals het ooit was?
Waar gaat het heen....
En ook de hogere klasse komt er heeeel langzaam van terug. Lente schreef:Die foto is niet kleurecht volgens mij. De blauwwaarden lijken me sowieso vrij hoog te staan. Ook te zien aan het schuim dat bij lange na niet wit is.
Niet elk paard dat zo uit zijn ogen kijkt is ook bang trouwens. Ik vind dit een beetje spijkers op laag water zoeken.
geerke schreef:zag net een foto van een blauwe tong,van Totilas....zou de dressuursport ooit weer worden zoals het ooit was?
Lente schreef:Die foto is niet kleurecht volgens mij. De blauwwaarden lijken me sowieso vrij hoog te staan. Ook te zien aan het schuim dat bij lange na niet wit is.
Niet elk paard dat zo uit zijn ogen kijkt is ook bang trouwens. Ik vind dit een beetje spijkers op laag water zoeken.