Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:Ook ik ken veel mensen die er vlakbij staan, en t verhaal is niet verzonnen t is helaas waar.
En ook voor mij is t zeer dichtbij, en hier doe ik toch een extra ronden om zeker te zijn dat ik em niet tegen kom bij de paarden.
JuliaKamm schreef:Ik vind het helemaal niks! Komt opeens zo dichtbij! Waar Britt haar paard staat, staat mijn paard bijna om de hoek! Opsluiten die handel
(En als er getwijfeld wordt aan de echt-heid van dit verhaal, een vriendin van mij heeft een kennis, en die vriendin van die kennis was de pony daarvan, klinkt heel ingewikkeld, maar het is dus wel waar! )
Dat somt het niveau wel op.NathalietjeB schreef:Ook ik ken veel mensen die er vlakbij staan, en t verhaal is niet verzonnen t is helaas waar.
En ook voor mij is t zeer dichtbij, en hier doe ik toch een extra ronden om zeker te zijn dat ik em niet tegen kom bij de paarden.
kiki1976 schreef:Op fb gaat nu een signalement rond van een man die die dag gezien is bij diverse weide's die dag.
Volgen zeggen stond die bij weide's met paarden (ook bij betreffende weide uit het verhaal van Britt), met fiets, fietstassen en gedroeg zich vreemd.
kiki1976 schreef:Op fb gaat nu een signalement rond van een man die die dag gezien is bij diverse weide's die dag.
Volgen zeggen stond die bij weide's met paarden (ook bij betreffende weide uit het verhaal van Britt), met fiets, fietstassen en gedroeg zich vreemd.
kiki1976 schreef:Idd heb je ook helemaal gelijk in vandaar dat ik het ook niet in het topic neerzet.
Nu blijkt dat er iemand foto's heeft van een persoon die ook aldoor bij weide's rond hing en vreemde vragen? stelde.
Gaan nu kijken of het om dezelfde man gaat (mensen die de foto's hebben en mensen die de man dus pas gezien hebben).
NathalietjeB schreef:kiki1976 schreef:Idd heb je ook helemaal gelijk in vandaar dat ik het ook niet in het topic neerzet.
Nu blijkt dat er iemand foto's heeft van een persoon die ook aldoor bij weide's rond hing en vreemde vragen? stelde.
Gaan nu kijken of het om dezelfde man gaat (mensen die de foto's hebben en mensen die de man dus pas gezien hebben).
Ik en een andere dame hebben idd foto,s wij gaan kijken of t dezelfde man betreft, en gaan vragen via pb of dit de man is die ook hun gezien hebben.
Mocht t dezelfde man zijn word er meer bekend

fransje23 schreef:JuliaKamm schreef:(En als er getwijfeld wordt aan de echt-heid van dit verhaal, een vriendin van mij heeft een kennis, en die vriendin van die kennis was de pony daarvan, klinkt heel ingewikkeld, maar het is dus wel waar! )
Het wordt nog mooier de eigenaar is een man. hoe kan dat een vriendin zijn?
kerelec schreef:Goh ik sta regelmatig met mijn broekje met open kruis en mijn cockring bij een weide met versufde pony's Ik wist niet dat dat niet mocht. <sarcasme modus uit>
feitelijk had deze man aangehouden mogen worden omdat aannemelijk was gezien de spullen die hij bij zich had en het over het hek willen klimmen dat hij een strafbaar feit wilde plegen. hij had dus gewoon aangehouden en voor verhoor meegenomen mogen worden. ze mogen immers ook inbrekers aanhouden vóór ze daadwerkelijk ingebroken hebben zolang er maar de verdenking tot is en dit ook aannemelijk te maken is. Blue_Eyes schreef:kerelec schreef:Goh ik sta regelmatig met mijn broekje met open kruis en mijn cockring bij een weide met versufde pony's Ik wist niet dat dat niet mocht. <sarcasme modus uit>
Newsflash: dat mag ook gewoon, er is geen enkele wet die dat verbiedt. Nog een newsflash: deze meneer had - volgens het verhaal - deze spullen in zijn fietstas. Niet eens aan zijn lijf, op dat moment. Toch ook wel een verschil.