Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:25

De verzorgpony van m'n dochter staat in het land er naast waar het gebeurd zou zijn. Ik blijf het ook ietwat vaag vinden; maar echt verschrikkelijk als het zo dichtbij komt! Ik zou er niet aan moeten denken dat ik met mijn dochter van 6 bij de paarden kom en dan iets ontdek. Voor ieder paard en iedere eigenaar gruwelijk; maar zo dichtbij is scary.

Het betreft overigens geen witte pony maar een bonte.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:30

Ook ik ken veel mensen die er vlakbij staan, en t verhaal is niet verzonnen t is helaas waar.

En ook voor mij is t zeer dichtbij, en hier doe ik toch een extra ronden om zeker te zijn dat ik em niet tegen kom bij de paarden.

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:31

NathalietjeB schreef:
Ook ik ken veel mensen die er vlakbij staan, en t verhaal is niet verzonnen t is helaas waar.

En ook voor mij is t zeer dichtbij, en hier doe ik toch een extra ronden om zeker te zijn dat ik em niet tegen kom bij de paarden.

Inderdaad, helaas is het waar.. Gelukkig wonen er rond onze stal veel mensen, dus dat zal vast opvallen als hij bij ons is..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:35

JuliaKamm schreef:
Ik vind het helemaal niks! Komt opeens zo dichtbij! Waar Britt haar paard staat, staat mijn paard bijna om de hoek! Opsluiten die handel

(En als er getwijfeld wordt aan de echt-heid van dit verhaal, een vriendin van mij heeft een kennis, en die vriendin van die kennis was de pony daarvan, klinkt heel ingewikkeld, maar het is dus wel waar! )

:') Dat somt het niveau wel op.

NathalietjeB schreef:

Ze zal heus een man gezien hebben daar. Daar heb ik geen twijfel over.
Maargoed, ik stap ook uit de discussie.

Sterkte met de paarden daar in de buurt, ik hoop dat ze veilig blijven :)

Llewella

Re: Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:54

Allemaal leuk en prima; maar ik weet welke pony het betreft; heb de pony vanmiddag nog gezien. Nu nog in hoeverre het verhaal klopt. De pony is ok.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:13

JuliaKamm schreef:
(En als er getwijfeld wordt aan de echt-heid van dit verhaal, een vriendin van mij heeft een kennis, en die vriendin van die kennis was de pony daarvan, klinkt heel ingewikkeld, maar het is dus wel waar! )

Het wordt nog mooier de eigenaar is een man. hoe kan dat een vriendin zijn?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:08

Op fb gaat nu een signalement rond van een man die die dag gezien is bij diverse weide's die dag.
Volgen zeggen stond die bij weide's met paarden (ook bij betreffende weide uit het verhaal van Britt), met fiets, fietstassen en gedroeg zich vreemd.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:13

Wellicht even bloed testen van de pony..!!!???

meestal nemen pony;s niet uit zichzelf verdovende middelen in.. hinthint..

Dit is echt belachelijk!!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:15

kiki1976 schreef:
Op fb gaat nu een signalement rond van een man die die dag gezien is bij diverse weide's die dag.
Volgen zeggen stond die bij weide's met paarden (ook bij betreffende weide uit het verhaal van Britt), met fiets, fietstassen en gedroeg zich vreemd.

Nog niets over gezien, maar ik ben wel benieuwd naar het signalement. Woon er ten sloten ook in de buurt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:17

kiki1976 schreef:

Aan de andere kant komt het ook vaker voor dat na een dergelijk bericht mensen dingen zien die er niet zijn of het onterecht adresseren aan 'verdacht'. Zelfs bij 9/11 waren mensen die er heilig van overtuigd waren dat zij erbij betrokken waren en het hadden overleefd. Maar in werkelijkheid waren ze niet eens in de beurt geweest van de twin Towers en hebben ze nooit gevaar gelopen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:25

Idd heb je ook helemaal gelijk in vandaar dat ik het ook niet in het topic neerzet.
Nu blijkt dat er iemand foto's heeft van een persoon die ook aldoor bij weide's rond hing en vreemde vragen? stelde.
Gaan nu kijken of het om dezelfde man gaat (mensen die de foto's hebben en mensen die de man dus pas gezien hebben).

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:28

kiki1976 schreef:
Idd heb je ook helemaal gelijk in vandaar dat ik het ook niet in het topic neerzet.
Nu blijkt dat er iemand foto's heeft van een persoon die ook aldoor bij weide's rond hing en vreemde vragen? stelde.
Gaan nu kijken of het om dezelfde man gaat (mensen die de foto's hebben en mensen die de man dus pas gezien hebben).

De dames die foto hebben ben ik en iemand anders beide van vorig jaar, wij gaan kijken of t dezelfde man betreft, en gaan vragen via pb of dit de man is die ook andere gezien hebben.
Mocht t dezelfde man zijn word er meer bekend
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 12-03-15 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:29

NathalietjeB schreef:
kiki1976 schreef:

Ik en een andere dame hebben idd foto,s wij gaan kijken of t dezelfde man betreft, en gaan vragen via pb of dit de man is die ook hun gezien hebben.
Mocht t dezelfde man zijn word er meer bekend

Ben jij daar Nathalie P?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:29

Ja kiki :j
Ik heb vorig jaar dat de beul in de buurt bezig was (bergen) een hele vreemde vent aan t hek gehad.
Mijne staat tussen egmond en alkmaar, de man kwam "voeren"? Maar had niks bij zich qua voer.

Ook de paarden reageerde niet goed op de man, en hij was best wel agressief ook bij mij was t een vent die past in de beschrijving van de andere
Heb toen ook melding gedaan van de man

Maar nu heeft iemand anders uit de buurt ook een foto van een man en we gaan kijken of t dezelfde man betreft, ook gaan we deze voorleggen aan andere die em gezien hebben.

Dus ben benieuwd

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:38

Volgens mij had je daar toen ook een topic over? Of over geschreven in een lopend topic?
Toen wilde ze je niet geloven of zoiets, of was dat weer bij iemand anders uit de buurt?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:32

Kiki was niet bij mij maar een kennis van mij.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:47

fransje23 schreef:
JuliaKamm schreef:

Het wordt nog mooier de eigenaar is een man. hoe kan dat een vriendin zijn?

2 opties; de vader van het meisje waar de pony van is.

Of de eigenaar van het land die niet de eigenaar van de pony is maar wel als eigenaar in de krant staat vermeld, en daar is mogelijk enige verwarring over ontstaan in media.

sanna_dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 16:41

Je bent ziek in je hoofd als je een paard zo behandelt. gelukkig hebben we Britt Dekker nog die zulke mensen ziet. trot op britt *\o/*

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 16:51

sanna_dirk schreef:
Je bent ziek in je hoofd als je een paard zo behandelt. gelukkig hebben we Britt Dekker nog die zulke mensen ziet. trot op britt *\o/*

Ja? Hoe heeft hij hem behandeld dan?

kerelec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 16:58

Goh ik sta regelmatig met mijn broekje met open kruis en mijn cockring bij een weide met versufde pony's Ik wist niet dat dat niet mocht. <sarcasme modus uit>

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:19

kerelec schreef:
Goh ik sta regelmatig met mijn broekje met open kruis en mijn cockring bij een weide met versufde pony's Ik wist niet dat dat niet mocht. <sarcasme modus uit>

Newsflash: dat mag ook gewoon, er is geen enkele wet die dat verbiedt. Nog een newsflash: deze meneer had - volgens het verhaal - deze spullen in zijn fietstas. Niet eens aan zijn lijf, op dat moment. Toch ook wel een verschil.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:27

De wet is zo ingewikkeld dat zelfs de politie niet weet wat ze wel en niet mogen :oo feitelijk had deze man aangehouden mogen worden omdat aannemelijk was gezien de spullen die hij bij zich had en het over het hek willen klimmen dat hij een strafbaar feit wilde plegen. hij had dus gewoon aangehouden en voor verhoor meegenomen mogen worden. ze mogen immers ook inbrekers aanhouden vóór ze daadwerkelijk ingebroken hebben zolang er maar de verdenking tot is en dit ook aannemelijk te maken is.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:28

Maar waar staat dat hij over het hek heen wilde klimmen dan? Er staat dat hij over het hek heen geleund naar de pony keek.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:32

ow dat heb ik verlezen dan. doet verder niet veel af aan het punt overigens.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:46

Blue_Eyes schreef:
kerelec schreef:

Newsflash: dat mag ook gewoon, er is geen enkele wet die dat verbiedt. Nog een newsflash: deze meneer had - volgens het verhaal - deze spullen in zijn fietstas. Niet eens aan zijn lijf, op dat moment. Toch ook wel een verschil.

iedere gemiddelde nederlander heeft denk ik dit soort spullen in zijn tas :+