Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IlseBr schreef:Begin van de week zaten op de kinderboerderij waar ik vrijwilliger ben de vogelhokken dicht maar de andere dieren inclusief de kippen liepen nog in de wei, maar wel hingen er overal briefjes dat je niet de weide in mag.
Ik denk nu wel dat het bij ons nu ook wel strenger wordt. We zitten echt maar net buiten de 10 km zone, maar met 11 km zitten we er niet zo ver vanaf.
Maar echt opsluiten kan wel, maar dat wordt een leuk karwei want ze lopen overal en zijn niet bepaald tam
__nina schreef:Ik heb de eigenverklaring ook maar opgezocht en ga hem zo invullen.
De paarden staan in het 10km gebied van hekendorp en de vereniging waar we heen gaan ook, maar volgens de vereniging was het geen probleem en kunnen we zondag gewoon op padHet is wel lekker onduidelijk allemaal...
Muzefee schreef:Naar mijn weten geldt dat alleen voor bedrijven met pluimvee of gemengde bedrijven, kan uit __nina haar post niet opmaken of ze op één van die bedrijven staat.
Citaat:Lijkt me toch geen probleem met een paard te reizen van een plek zonder pluimvee naar een plek zonder pluimvee.
KarinLF schreef:Ik ga morgen met mijn paard op concours.
Heb de eigen verklaring gevonden, maarmoet ik hem nou in laten vullen door mijn DA mijzelf en de eigenaar van de manege waar ik heen ga?
. Gelukkig kunnen wij wel weg, maar zo komt het wel dichtbij! Hopelijk is het zo weer voorbij..CarinaR schreef:Nvwa is geweest. Paarden in 10km zone mogen niet vervoerd worden.
arinazazoe11 schreef:KarinLF schreef:Ik ga morgen met mijn paard op concours.
Heb de eigen verklaring gevonden, maarmoet ik hem nou in laten vullen door mijn DA mijzelf en de eigenaar van de manege waar ik heen ga?
Jij moet hem invullen en laten ondertekenen door je DA, dacht ik.
Onze kippetjes moeten ook binnen blijven en ons paard mag helemaal het erf niet meer af. De weg is (natuurlijk) afgesloten en er word veel gefilmd enzo... Gelukkig kunnen wij wel weg, maar zo komt het wel dichtbij! Hopelijk is het zo weer voorbij..
Woon trouwens nog geen 2 km van het bedrijf af.