Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:04

ik dacht al dit meen je niet, haah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:08

Wilawander schreef:
Yvank_ schreef:
Wellicht is totilas destijds precies op tijd verkocht gezien zn medische toestand. Zeg het maar dat weet niemand :) .

Ja wie weet was hij bij Gal al kapot en is Rath daar nu de dupe van. En is hij daadwerkelijk tijdig verkocht.

Zonder gekheid wat een gespeculeer hier. De beste stuurlui staan weer eens aan wal..... _/-\o_

Eeuhm ik neem toch niks voor waarheid aan? Ik gaf dit enkel als reactie op alle mensen die beweren dat rath hem stukgereden heeft of dat ze liegen over blessure. Alles kan want niemand weet de waarheid vandaar dus mijn reactie ja misschien was die bij gal al stukgereden omdat die zo jong al GP moest lopen dat is zonder bewijs toch net zo krom als reacties dat rath hem stuk gereden heeft of dat ze liegen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:11

Yvank_ schreef:
Wilawander schreef:

Ja wie weet was hij bij Gal al kapot en is Rath daar nu de dupe van. En is hij daadwerkelijk tijdig verkocht.

Zonder gekheid wat een gespeculeer hier. De beste stuurlui staan weer eens aan wal..... _/-\o_

Eeuhm ik neem toch niks voor waarheid aan? Ik gaf dit enkel als reactie op alle mensen die beweren dat rath hem stukgereden heeft of dat ze liegen over blessure. Alles kan want niemand weet de waarheid vandaar dus mijn reactie ja misschien was die bij gal al stukgereden omdat die zo jong al GP moest lopen dat is zonder bewijs toch net zo krom als reacties dat rath hem stuk gereden heeft of dat ze liegen?

nee je begrijpt het niet. Over Rath mag je zo speculeren. :j Over Gal en co niet. Da's foei en dan heb je iets tegen hen persoonlijk.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:17

"Tritt gegen Überbein", WM-Aus für verletzten Totilas

Citaat:
"Kurz vor der Abreise der Mannschaft nach Frankreich trat sich Totilas gegen ein bestehendes Überbein, was schmerzhafte Reaktionen zur Folge hatte", hieß es in einer Mitteilung der Deutschen Reiterlichen Vereinigung (FN). "So etwas kann schnell passieren", erklärte Theodorescu. "Wir haben mit Matthias, der Familie und der Tierärztin des Teams beraten. Zum Wohle des Pferdes haben wir entschieden, dass es keinen Sinn hat."

Wilawander

Re: Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:21

Ayasha@ precies zo was het bedoeld. Kan me daar zo aan ergeren.

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:29

Gaan jullie Hollanders nu tot in 2028 blijven zeuren over Gal - Totilas - Rath?!? Djeezes, zet jullie daar nu toch ns over! Live goes on, laat het verleden achter je en kijk vooruit!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:34

LiFe gaat ook on, gelukkig, maar neemt niet weg dat ik een dag na het nieuws nog steeds triest ben. :-(

Had me er zo op verheugd, vrees een beetje dat de echte spanning er nu vanaf is. Heb zo te doen met Rath en co., niemand verdient dit.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:59

vilheide schreef:
Het lijkt haast wel of er een vloek op Totilas ligt.
Elke keer als ze aankondigen in grootse vorm terug op het hoogste niveau te zijn en er een groot evenement aankomt gebeurt er iets met hun waardoor ze zich weer moeten terug trekken.

Zo'n gevoel kreeg ik er ook inderdaad bij... Het lijkt wel of het hun gewoon niet gegund wordt van boven ofzo... Vloek, zwarte magie, Karma... ik weet het niet, maar ze hebben wel ontzettend veel pech!!!

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:02

Ik blijf erbij dat ik Edward en Totilas een geweldige combinatie vond. Maar al dat gezeik op Matthias vind ik ook wel érg ver gaan. Als ik de kans had gekregen om Totilas te rijden, dan had ik die ook genomen. En ik denk dat iedereen dat zou doen.

Ik denk zelf dat het gewoon dikke, vette pech is. Wel jammer, want vind het een geweldig paard om te zien lopen. :j

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:03

Wat jammer dat ieder bericht over totilas op dezelfde manier verloopt.
En dat mogen alle kampen zich aantrekken. Je kunt het verloop van een dergelijke discussie zo langzamerhand uittekenen, inclusief wie gaat wat schrijven. Jammer hoor.

Jammer dit bericht. Hoeveel pech kan een mens hebben, begin ik me zo langzamerhand toch ook wel af te vragen.
Aan de ene kant wil je de combinatie met een open oog bekijken. Maar ja, aan de andere kant ben ik ook niet graag een naieveling die makkelijk voor de gek wordt gehouden. Wie het weet mag het zeggen.

Hoe het ook zij, totilas is helaas een paard in de zak gebleken.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:05

s0173957 schreef:
dushishoeve schreef:
na die docu ben ik echt helemaal klaar met die stomme duitsers..

In die docu hebben ze ook niet gesproken over de doodsbedreigingen die Rath gekregen heeft van bepaalde Nederlanders...

Anders zou je wel klaar geweest zijn met je eigen landgenoten...

De media is altijd eenzijdig è...

Er werd wél gesproken over de doodsbedreigingen die de voormalige eigenaar van Toot kreeg, minstens even erg...

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:22

Overigens is kreupel door aantikken iets wat elk paard kan overkomen. Jong oud gezond of niet, het is een ongelukje bij een ongecoördineerde en/of te ruime beweging. Dat heeft niets te maken met al stuk zijn voor verkoop of vergelijkbare speculaties.

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:32

joyce B schreef:
vilheide schreef:
Het lijkt haast wel of er een vloek op Totilas ligt.
Elke keer als ze aankondigen in grootse vorm terug op het hoogste niveau te zijn en er een groot evenement aankomt gebeurt er iets met hun waardoor ze zich weer moeten terug trekken.

Zo'n gevoel kreeg ik er ook inderdaad bij... Het lijkt wel of het hun gewoon niet gegund wordt van boven ofzo... Vloek, zwarte magie, Karma... ik weet het niet, maar ze hebben wel ontzettend veel pech!!!

Misschien doet Edward wel aan voodoo en heeft hij een lappen versie van Totilas waar hij af en toe met een gemene grijns naaldjes inprikt. ;)

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:34

Heleennn schreef:
s0173957 schreef:

In die docu hebben ze ook niet gesproken over de doodsbedreigingen die Rath gekregen heeft van bepaalde Nederlanders...

Anders zou je wel klaar geweest zijn met je eigen landgenoten...

De media is altijd eenzijdig è...

Er werd wél gesproken over de doodsbedreigingen die de voormalige eigenaar van Toot kreeg, minstens even erg...

Maar daar wordt hier nooit op gekapt, wél op Rath...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:36

miezelke schreef:
Gaan jullie Hollanders nu tot in 2028 blijven zeuren over Gal - Totilas - Rath?!? Djeezes, zet jullie daar nu toch ns over! Live goes on, laat het verleden achter je en kijk vooruit!

Mijn idee zei ik op pagina 1 al :-)

s0173957

Ayasha
Blogger

vilheide schreef:
Misschien doet Edward wel aan voodoo en heeft hij een lappen versie van Totilas waar hij af en toe met een gemene grijns naaldjes inprikt. ;)

Als ie werkelijk zo stuk is van Totilas, dan zou ik Gal eerder de Pfeiffer van Rath verwijten. _O-

s0173957 schreef:

ai... het hangt in de lucht precies... :(:)

Moest wel grinnikken.. "Fritsie" _O- Seriously? :')
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 21-08-14 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

s0173957

magic_lover

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:39

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:40

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:42

miezelke schreef:
http://equnews.be/dressuur/tegenslag-vo ... -weg-team/
Hihi, België zou zo wel ns kans kunnen maken op een podiumplaatsje als het zo doorgaat :=

Als er al eentje de Special mag rijden kunnen we al tevreden zijn.
Het EK volgend jaar is veel belangrijker voor kwalificatie voor Rio!

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:43

s0173957 schreef:

Echt balen van Undercover. Wijs besluit om hem terug te trekken.

Ik denk ook dat Totilas gewoon dikke vette pech heeft. Soms heb je gewoon een periode of een paard dat vaak geblesseerd is. Ik had hiervoor ook een paard wat altijd wat had. Waren we net lekker bezig, werd hij weer ziek.

vilheide

Whahahaha, ook Rath heeft een voodoo poppetje.
Sorry maar moest daar gelijk ff aan denken.

Maar dat is wel balen zeg.

bliver

Huh, dus geen Toot geen Undercover en geen Siro >;)