Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilawander schreef:Yvank_ schreef:Wellicht is totilas destijds precies op tijd verkocht gezien zn medische toestand. Zeg het maar dat weet niemand.
Ja wie weet was hij bij Gal al kapot en is Rath daar nu de dupe van. En is hij daadwerkelijk tijdig verkocht.
Zonder gekheid wat een gespeculeer hier. De beste stuurlui staan weer eens aan wal.....
Yvank_ schreef:Wilawander schreef:
Ja wie weet was hij bij Gal al kapot en is Rath daar nu de dupe van. En is hij daadwerkelijk tijdig verkocht.
Zonder gekheid wat een gespeculeer hier. De beste stuurlui staan weer eens aan wal.....
Eeuhm ik neem toch niks voor waarheid aan? Ik gaf dit enkel als reactie op alle mensen die beweren dat rath hem stukgereden heeft of dat ze liegen over blessure. Alles kan want niemand weet de waarheid vandaar dus mijn reactie ja misschien was die bij gal al stukgereden omdat die zo jong al GP moest lopen dat is zonder bewijs toch net zo krom als reacties dat rath hem stuk gereden heeft of dat ze liegen?
Citaat:"Kurz vor der Abreise der Mannschaft nach Frankreich trat sich Totilas gegen ein bestehendes Überbein, was schmerzhafte Reaktionen zur Folge hatte", hieß es in einer Mitteilung der Deutschen Reiterlichen Vereinigung (FN). "So etwas kann schnell passieren", erklärte Theodorescu. "Wir haben mit Matthias, der Familie und der Tierärztin des Teams beraten. Zum Wohle des Pferdes haben wir entschieden, dass es keinen Sinn hat."
vilheide schreef:Het lijkt haast wel of er een vloek op Totilas ligt.
Elke keer als ze aankondigen in grootse vorm terug op het hoogste niveau te zijn en er een groot evenement aankomt gebeurt er iets met hun waardoor ze zich weer moeten terug trekken.
s0173957 schreef:dushishoeve schreef:na die docu ben ik echt helemaal klaar met die stomme duitsers..
In die docu hebben ze ook niet gesproken over de doodsbedreigingen die Rath gekregen heeft van bepaalde Nederlanders...
Anders zou je wel klaar geweest zijn met je eigen landgenoten...
De media is altijd eenzijdig è...
joyce B schreef:vilheide schreef:Het lijkt haast wel of er een vloek op Totilas ligt.
Elke keer als ze aankondigen in grootse vorm terug op het hoogste niveau te zijn en er een groot evenement aankomt gebeurt er iets met hun waardoor ze zich weer moeten terug trekken.
Zo'n gevoel kreeg ik er ook inderdaad bij... Het lijkt wel of het hun gewoon niet gegund wordt van boven ofzo... Vloek, zwarte magie, Karma... ik weet het niet, maar ze hebben wel ontzettend veel pech!!!
Heleennn schreef:s0173957 schreef:
In die docu hebben ze ook niet gesproken over de doodsbedreigingen die Rath gekregen heeft van bepaalde Nederlanders...
Anders zou je wel klaar geweest zijn met je eigen landgenoten...
De media is altijd eenzijdig è...
Er werd wél gesproken over de doodsbedreigingen die de voormalige eigenaar van Toot kreeg, minstens even erg...
vilheide schreef:Misschien doet Edward wel aan voodoo en heeft hij een lappen versie van Totilas waar hij af en toe met een gemene grijns naaldjes inprikt.
s0173957 schreef:
miezelke schreef:http://equnews.be/dressuur/tegenslag-vo ... -weg-team/
Hihi, België zou zo wel ns kans kunnen maken op een podiumplaatsje als het zo doorgaat
s0173957 schreef: