En jéétje, die Sam Jones knalt gewoon de velden door! Hoe zou dat komen? Gewoon ontzettend ervaren met endurance en aanvoelen wanneer ze moet stoppen/versnellen, of puur geluk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Wat doen ze met het paard snachts?
Vast aan een grote steen ofzo?
Anoniem schreef:Zoals ik begrepen heb doen ze de paarden een kluister om, dit houd in dat ze een voor en achterbeen aan elkaar maken met een touw zodat ze niet kunnen draven. Ze doen dit ipv een grond pin zodat de paarden meer kunnen grazen. En meer vocht binnen krijgen, want ze hebben natuurlijk geen drink bak bij.
Echter kan een paard met een kluister een behoorlijk eind lopen in een nacht dus de kans dat je een eind moet lopen om je paard te halen is aanwezig :p
Pandora2 schreef:Anoniem schreef:Zoals ik begrepen heb doen ze de paarden een kluister om, dit houd in dat ze een voor en achterbeen aan elkaar maken met een touw zodat ze niet kunnen draven. Ze doen dit ipv een grond pin zodat de paarden meer kunnen grazen. En meer vocht binnen krijgen, want ze hebben natuurlijk geen drink bak bij.
Echter kan een paard met een kluister een behoorlijk eind lopen in een nacht dus de kans dat je een eind moet lopen om je paard te halen is aanwezig :p
Daar had ik idd nog niet aan gedachtHoe doen ze dat dan met water geven ? In de stopplaatsen of tijdens de checks ?