Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essie_blue schreef:Haha dat hoor je hier ook niet toch, dat hij dat bij Edward niet deed![]()
Vind zelf het beeld gewoon behoorlijk veranderd, persoonlijk vind ik het niet positief veranderd.
Die foto's met die open mondjes vind ik meestal onzin, dat zijn echt momentopname's.. Wie weet schrok het paard of knabbelde die net heel druk op het bit.. Beetje relschopperij haha.
vonneke schreef:Weet iemand waar ik de startlijsten vind?
BaileyMix schreef:essiesilly schreef:Potverdikkeme wat heb ik weer genoten!!heeft hem heerlijk aan t lopen en wat doet dat paard godsgruwelijk z'n best!!
Nou ben je toch wel blij zeker dat jij zo'n schoonheid van een veulen eruit hebtDie van jou blijft mijn favoriete Toot-baby!
Caatje87 schreef:essie_blue schreef:Haha dat hoor je hier ook niet toch, dat hij dat bij Edward niet deed![]()
Vind zelf het beeld gewoon behoorlijk veranderd, persoonlijk vind ik het niet positief veranderd.
Die foto's met die open mondjes vind ik meestal onzin, dat zijn echt momentopname's.. Wie weet schrok het paard of knabbelde die net heel druk op het bit.. Beetje relschopperij haha.
![]()
Het is niet dat ik perse tegen Rath ben.. ken die hele man niet en zou niet weten wat ik tegen hem zou moeten hebben. Maar dit is het voor mij gewoon niet meer.. Ik vind Toot nu echt een schim van wat hij geweest is onder Edward.
History_ schreef:Hier een gsm filmpje van een stukje van het losrijden:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ZEv6zsWJDQ
Ik ben het eigenlijk ook wel met haar eens. Tessa_93 schreef:History_ schreef:Hier een gsm filmpje van een stukje van het losrijden:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ZEv6zsWJDQ
Aaahh je heb last van VVS![]()
[ Video ]
ik deel gewoon een link die ik op internet tegen kwam essie_blue schreef:Dat mag ze wel gewoon vinden toch Danique?Ik ben het eigenlijk ook wel met haar eens.
Daarom kijk ik ook anders tegen de beelden van Rath met Totilas aan, omdat ik weet hoe het was.
Neemt niet weg dat het vast een hele goede proef was en dat het een mooi percentage is.
Het is ook gewoon iets persoonlijks denk ik.

Caatje87 schreef:essie_blue schreef:Haha dat hoor je hier ook niet toch, dat hij dat bij Edward niet deed![]()
![]()
Het is niet dat ik perse tegen Rath ben.. ken die hele man niet en zou niet weten wat ik tegen hem zou moeten hebben. Maar dit is het voor mij gewoon niet meer.. Ik vind Toot nu echt een schim van wat hij geweest is onder Edward.