Citaat:je slaat mijn eerste zin volgens mij even over. Mensen die het hier kennen geven aan dat de clienten het er erg naar hun zin hadden, dus daar ga ik op af. Gisteren las ik dat de BD de grootste schuldeiser is en ja...ik vind de BD de grootste dieven van Nederland...legaal zakkenvullen (weleens opgevallen dat er op je loonstrookje geld gegeven wordt, belasting over wordt geheven, en vervolgens gelijk weer afgetrokken wordt? m.a.w. je betaald bealsting over iets wat je nieteens krijgt. Dan nog afgezein van het achterlijke feit overdrachtsbelasting..en belasting op vermogen..snel je geld uitgeven geen belasting..zuinig zijn en sparen = belasting...enfin...beetje off topic dit ).
Maar goed...ze zitten zelf dus hartstikke fout, maar als je dan bedenkt dat ze gewoon echt alles kwijt zijn (en dus ook de dochter die mss wel helemaal niet wist dat er dingen niet goed gingen) vind ik dat toch sneu inderdaad.
Dit liep al zó lang dat zelfs ik wist dat er dingen niet klopte. Stond groot artikel in de krant al jaren geleden.
Lijkt me stug dat de dochter dan nergens iets vanaf wist.
Maar goed.
En dat hele gebitch op de belastingdienst: die doen ook alleen maar wat de politiek verzint. Dus wordt actief in een politieke partij als je dingen wilt veranderen zou ik zo zeggen.