Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_king schreef:Edit op jou edit pniephak.
Als hij weet dat het fout was is het niet alleen aan zijn stoornis te danken en ook niet verdedigbaar.
Als hij nu gepakt was met een gezicht van: Huh mag dit niet dan? Dan was ik het compleet met jullie eens.
pniekepnak schreef:little_king schreef:De deskundige hulp die hier neer kijkt op mensen met een andere mening.
.
Alsjeblieft. Sneer.
pniekepnak schreef:Wat jammer dat het niveau van dit topic met de komst van een aantal mensen beduidend is gedaald en er blijkbaar opeens op de persoon gespeeld moet worden.
Als dat in jullie ogen de enige manier is om je gelijk te halen, prima, maar ik denk dat ik de discussie dan elders voort ga zetten, waar er wel op niveau gediscussieerd kan worden. Jammer, erg jammer.
hengstveulen schreef:Jawel, dat doet hij wel maar hij weet niet wat hij echt fout heeft gedaan, nu kan hij dat ook niet weten omdat hij autistisch is maar hij voelt wel dat er wat fout zit, snap je?
hengstveulen schreef:EskeGirl, ik ben je schat niet en het feit dat ik onze zoon erbij haal is alleen maar om Little king duidelijk te maken dat de jongen waar het over gaat het NIET helpen kan dat hij deze stoornis heeft, ik schrijf nergens dat deze jongen autistisch is
little_king schreef:pniekepnak schreef:
Alsjeblieft. Sneer.
Geen sneer gewoon een vervolg op dezepniekepnak schreef:Wat jammer dat het niveau van dit topic met de komst van een aantal mensen beduidend is gedaald en er blijkbaar opeens op de persoon gespeeld moet worden.
Als dat in jullie ogen de enige manier is om je gelijk te halen, prima, maar ik denk dat ik de discussie dan elders voort ga zetten, waar er wel op niveau gediscussieerd kan worden. Jammer, erg jammer.
hengstveulen schreef:Little King, ik kan 1000 voorbeelden aandragen over de stoornis van mijn zoon of wat voor een stoornis dan ook, je zult toch eerst moeten begrijpen dat het kindje wat jij aanhaalt in je voorbeeld een "geestelijk gezond" kindje is en dat mijn zoon en elk ander mensenkind met wat voor soort stoornis dan ook anders denkt, misschien toch eerst lezen wat Asperger/psychose/ enz enz inhoudt?
pniekepnak schreef:Misschien was hij gewoon bang voor degene die hem betrapte.
Misschien wist hij wel dat het niet kon maar werd het hem opgedragen door stemmen in zijn hoofd en dacht hij daarom niet anders te kunnen.
En zo zijn er nog een hele hoop andere redenen te bedenken, als je zou weten waar je het over hebt en het daarom niet zou vergelijken met een kind in een snoepwinkel
missje schreef:pniekepnak schreef:Misschien was hij gewoon bang voor degene die hem betrapte.
Misschien wist hij wel dat het niet kon maar werd het hem opgedragen door stemmen in zijn hoofd en dacht hij daarom niet anders te kunnen.
En zo zijn er nog een hele hoop andere redenen te bedenken, als je zou weten waar je het over hebt en het daarom niet zou vergelijken met een kind in een snoepwinkel
Je zegt zelf, misschien...misschien.
misschien is het een bewuste sadist.
missje schreef:hengstveulen schreef:Little King, ik kan 1000 voorbeelden aandragen over de stoornis van mijn zoon of wat voor een stoornis dan ook, je zult toch eerst moeten begrijpen dat het kindje wat jij aanhaalt in je voorbeeld een "geestelijk gezond" kindje is en dat mijn zoon en elk ander mensenkind met wat voor soort stoornis dan ook anders denkt, misschien toch eerst lezen wat Asperger/psychose/ enz enz inhoudt?
Dus als jouw zoon zo doorslaat dat hij gaat moorden vind je het goed te praten omdat hij ziek is?
ik zou willen dat mijn zoon dan opgesloten werd en geholpen werd en mijn medeleven zou uitgaan naar de slachtoffers
hengstveulen schreef:@ Little King, ik geef het ook opdenk toch dat je inlezen in deze materie misschien meer inzicht geeft over hoe, wat en waarom....
En nogmaals dit is iets wat iedereen overkomen kan, vandaar ook dat mijn medeleven uit gaat naar iedereen in dit verhaal zowel de ponies, de eigenaren, de dader en de familie.
pniekepnak schreef:Nee dat moest er nog eens bijkomen, je onwetendheid straalt er vanaf!
Mensen met stoornissen/ziektes kunnen inderdaad terugvallen,en mensen in de gezondheidszorg maken ook ongetwijfeld wel eens fouten ja (het zijn nét mensen, het is wat!) maar wat heeft dat met deze jongen te maken? Zover is het nog lang niet volgens mij. Bovendien heeft zoiets ook lang niet altijd met onkunde te maken, maar goed. Dat zou je weten als je wist waar je over praatte (en ja, ik ga er vanaf nu op blijven hameren ja).