Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gowlan schreef:Batlow schreef:Gadver
+1..
De bedoeling zal misschien goed zijn, maar als ze geen geld en middelen heeft om ze goed te huisvesten en te laten onderzoeken en behandelen door dierenartsen dan houd het toch gewoon op? Dan kun je niet voor een paard zorgen, laat staan voor meerdere.
felineepino schreef:Kan me niet voorstellen dat dit iemand anders is als Jolanda zelf. Maar als ze zich er beter door voelt, is prima, vind het wel komisch. Dat ze hiermee, en in het gevecht om de paarden te houden terwijl het al duidelijk is dat ze tekort komen bij haar, naast haar ziekte nog een soort 'trots' probeert te behouden, waar ze die vandaan haalt weet ik ook niet. Maakt mij verder ook weinig uit, of de bedoeling goed is of niet, hoop alleen dat die beestjes daar niet nog een keer onder hoeven te lijden.
Lonan schreef:Deels ben ik t met je eens...kun je er niet voor zorgen neem je 1 of indien mogelijk misschien 2 waar de kosten van te overzien zijn en geen ????? Tig dieren, ik begrijp uit de reacties dat het kn veeeeel dieren gaat.
Gowlan schreef:Lonan schreef:Deels ben ik t met je eens...kun je er niet voor zorgen neem je 1 of indien mogelijk misschien 2 waar de kosten van te overzien zijn en geen ????? Tig dieren, ik begrijp uit de reacties dat het kn veeeeel dieren gaat.
Neem maar aan dat waarschijnlijk de zorg voor 1 paard al (bijna?) te veel is omdat het in kosten niet op een eerlijke manier te overzien is.
Want echt werken doet ze niet, ja geld verdienen over de rug van zieke paarden
samborella04 schreef:Nou ik kan jullie zeggen er is 1 paard dat niet terug is naar haar die is naar de rechtmatige eigenaar terug. En dat is niet van horen zeggen omdat die nu terug is naar mijn vriendin!!!! Het beestje is teruggekomen van de opvang en zag er waanzinnig uit niks geen schurft!!! goed doorvoed!!! en de hoefjes netjes gekapt.
Ze kreeg haar zelfs gepoetst terug. Dus die verhalen van ze zagen er niet uit en hadden schurft durf ik te zeggen dat dat weer een fabeltje is zoals zoveel leugentjes en fabeltjes van mevr.
fishie55 schreef:Ik moet jullie allemaal teleurstellen op een na zijn alle paarden terug inclusief veulens en nog twee op komst
Het laatste paard zal ook niet lang op zich laten wachten omdat als je twee paarden dumpt waarvan er een overleden is en de kosten niet door de "eigenaar" zijn voldaan en het andere paard bij toeval terug komtbij haar omdat het paspoort niet veranderd is, is het logisch dat dat paard terug komt en daar wordt aangewerkt. Zo weer even bij gepraat